Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Sorry!! Wilawander v. Nashwan bedoel je? Die staat hier dichtbij, de échte Wilawander..K heb hem vaak op concours gezien, plaatje om te zien btw!! Hij beweegt echt goed..over die Siena-stam, kan ik je helaas niks vertellen..maar kijk is op www.watermolen.net , daar vind je veel info v. Wilawander!!
dior11 schreef:hoi Janna538.
Wilawander staat inderdaad bij greve.
De vos merrie ekusiena heeft internationaal Milletry's gelopen 3en4 sterren onder Ineke Roolvink.Maar door een peesklap uit de sport gehaald en wordt nu gebruikt als fokmerrie.Fusiena is een grote schimmel merrie die Z dressuur, Z springen.En word ook voor de fok gebruikt.Tusiena heb ik niet gekent.
De fokker van deze merrie's is Jan Roolvink.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Voor meer vragen pb me maar.
Sabine
Saffier schreef:Ik heb een tijdje een paard gereden uit de Sina stam (Merina)... Heb wel foto's moet ze alleen nog ff op de compu zetten. De moeder staat er ook (Gerina). Ze staan beide te koop trouwens..... Zal vanavond of morgen ff foto's maken.
zigranta schreef:hoi ik heb een merrie die komt uit gresiena m.m Elsiena m.m.m Kusiena D deze stam bedoel je denk ik wel.Paardje wordt recreatief gereden en er wordt mee gefokt.
groetjes
P.s foto in profiel:freedom(nrps geregistreerd)
dior11 schreef:hoi Janna538.
Wilawander staat inderdaad bij greve.
De vos merrie ekusiena heeft internationaal Milletry's gelopen 3en4 sterren onder Ineke Roolvink.Maar door een peesklap uit de sport gehaald en wordt nu gebruikt als fokmerrie.Fusiena is een grote schimmel merrie die Z dressuur, Z springen.En word ook voor de fok gebruikt.Tusiena heb ik niet gekent.
De fokker van deze merrie's is Jan Roolvink.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Voor meer vragen pb me maar.
Sabine