Ik heb een IdocusxFlemming van3jr wil svp info

Moderators: C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
whyommie
Berichten: 41
Geregistreerd: 27-06-06

Ik heb een IdocusxFlemming van3jr wil svp info

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-06 16:49

Vingers aflikken

Heb pas een pracchtig bewegende IdocusxFlemming,nog erg jong moet nog veel groeien is donkerbruin,
met kolletje en twee witten sokjes achter.Heeft een super draf met veel zweefmoment en een enorm goede galop.
Haar stap is ruim en ze beweegt met veel soeplesse.Ze is nog maar kort bij mij ze komt rechtstreeks van de fokker is lichtaangereden,maar ik heb haar vooralsnog alleen gelongeerd om haar beter te leren kennen.Ook heb ik gisteren het zadel opgehad,en dat ging prima in alles is ze kalm en is ze netjes opgeleid aan de lijn.Wie kan mij wat meer over deze afstamming vertellen?

gr en alvast bedankt!!!

Linda_naomi
Berichten: 59
Geregistreerd: 06-06-06

Re: Ik heb een IdocusxFlemming van3jr wil svp info

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 22:05

kijk eens op www.kwpnstallion.com daar kan je alle hengsten vinden die goedgekeurd zijn bij het KWPN. Hier staat de uitslag plus commentaar/ opmerkingen van het verrichtingsonderzoek, onderzoek nakomelingen en dergelijk. Eigenlijk alles wat je maar over de hengst zelf kan vinden.

Bosprez

Berichten: 1152
Geregistreerd: 18-05-05

Re: Ik heb een IdocusxFlemming van3jr wil svp info

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 21:20


RZDLover

Berichten: 3299
Geregistreerd: 05-05-05

Re: Ik heb een IdocusxFlemming van3jr wil svp info

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 23:13

flemmingh:
Afbeelding
Afbeelding

bron: VDLstud.nl

Lacapo - Carnaval - Lorenz - Nautilus xx.

Naast Flemmingh heeft zijn moeder nog drie goedgekeurde hengsten gebracht, nl. Gaspari I en II en de Holsteinse kampioen Litorio.

Flemmingh vererft mooie, grote, langgelijnde paarden met drie beste gangen. Dat blijkt uit het grote aantal ster- en keur merries, kampioensveulens en dressuurpaarden. De Flemmingh dochters bewijzen zich sterk in de fokkerij want ook aan moederskant drukt Flemmingh door.

Flemmingh is zelf vader van vele keuringskampioenen als: Kwebbel: res. kamp. UTV en tevens hoogste IBOP van Nederland met 90 punten, Likina Field: res. kamp. UTV, Kevanie: res. kamp. UTV, Rilena: res. kamp. van Nederland en Europees kamp., Sarina: kamp. van Friesland, Silvita: res. kamp. van Friesland, Sivemmie: kamp. van Groningen, Sigranta: kamp. van Overijssel en Sybalia SHB: Nationaal kamp. van ‘Keur’ en ‘Elite’ merries.

Flemmingh heeft meerdere goedgekeurde zonen o.a. de hengst Krack C, Lingh en Santino.

De nakomelingen van Flemmingh presteren zowel op landelijk als nationaal niveau vooraan. Maar ook internationale prestaties van zijn kinderen zijn van wereldklasse. Zijn zoon Lingh is winnaar van diverse Grand Prix, was E.K. deelnemer, werd 2e in de finale van de Wereldbeker en was geselecteerd voor de Olympische Spelen in Athene. Ook zoon Krack C won meerdere Grand Prix en was het beste KWPN dressuurpaard tijdens het WK te Jerez de la Frontera. Ook zeer succesvol is Melvin die met Imke Schellekens twee maal 2e werd in de Grand Prix, en BeSe die met zijn amazone C. Morelli indruk maakt op Grand Prix niveau in de USA en was o.a. de winnaar van de Grand Prix en de Grand Prix Special van Palm Beach in Florida.

De kinderen van Flemmingh zijn zeer gevraagd bij dressuurruiters, trainers en handelaren omdat ze leergierig zijn, willen werken, gemakkelijk en goed bewegen.

Dressuurindex: 126

Flemmingh is een internationaal gewaardeerde dressuurvererver.

Idocus:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

via google kun je heel veel over Idocus te weten komen Knipoog

whyommie
Berichten: 41
Geregistreerd: 27-06-06

Re: Ik heb een IdocusxFlemming van3jr wil svp info

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-06 01:19

Ach gut [b][u]

Harstikke bedankt voor jullie info.Ze lijkkt veel op Flemming vind ikzelf.maar
Idocus is ook mooi.Ze is nog jong en nog erg ieletjes maar wel erg sterk in haar bewegingen
vanuit haar achterhand.Ook heeft ze al een behoorlijke broekspier op haar billen zitten.Gisteren
heb ik er voor het eerst opgezeten,dat deed ze netjes stappen en een paar rondjes draven en klaar.
Ja ze heeft een mooie afstamming maar het karakter is me heel wat meer waard.Tot nu toe valt me dat niet tegen.

groetjes

Naambordje

Berichten: 2255
Geregistreerd: 17-02-06

Re: Ik heb een IdocusxFlemming van3jr wil svp info

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-06 15:15

Flemmingh is de absolute wereldtop! Lachen Van Idocus heb ik eerlijk gezegd nog niet zo veel gezien..

Marus
Berichten: 2334
Geregistreerd: 13-07-04
Woonplaats: Friesland

Re: Ik heb een IdocusxFlemming van3jr wil svp info

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 12:00

Moet je voor Idocus even op de site van Van Baalen kijken!!

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Re: Ik heb een IdocusxFlemming van3jr wil svp info

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 00:00

Linda_naomi schreef:
kijk eens op www.kwpnstallion.com daar kan je alle hengsten vinden die goedgekeurd zijn bij het KWPN. Hier staat de uitslag plus commentaar/ opmerkingen van het verrichtingsonderzoek, onderzoek nakomelingen en dergelijk. Eigenlijk alles wat je maar over de hengst zelf kan vinden.

helaas, dit is niet waar. Niet alle kwpn ggk hengsten staan er op, er staan ook anderen op en ook uitslag en commentaar/ opmerkingen van het verr.onderzoek staan niet bij alle hengsten. Informatie die er is, is vaak verouderd.

Ik hoop dat bij ts paardje Flemmingh zichzelf doordrukt.

irmaz

Berichten: 4934
Geregistreerd: 25-08-04
Woonplaats: Brabant

Re: Ik heb een IdocusxFlemming van3jr wil svp info

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 18:22

Sammie schreef:
Ik hoop dat bij ts paardje Flemmingh zichzelf doordrukt.


Waarom dat dan Sammie?