Wie heeft er een nakomeling van Izabel (Astronaut x Tolbert)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Abrahams

Wie heeft er een nakomeling van Izabel (Astronaut x Tolbert)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-06 09:56

Ikzelf heb een Don Primaire nakomeling uit deze merrie. We hebben hem direct van de fokker gekocht dus veel info over andere nakomelingen uit deze merrie heb ik al. Op de site adelsteen.hippocorner.nl zijn al een aantal nakomelingen van haar vinden. Ik was benieuwd of zij misschien naast deze nakomelingen nog meer veulens heeft gehad en of iemand van Bokt er misschien eentje heeft!!

Antoinette

Re: Wie heeft er een nakomeling van Izabel (Astronaut x Tolb

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 11:12

Abrahams schreef:
Ikzelf heb een Don Primaire nakomeling uit deze merrie. We hebben hem direct van de fokker gekocht dus veel info over andere nakomelingen uit deze merrie heb ik al. Op de site adelsteen.hippocorner.nl zijn al een aantal nakomelingen van haar vinden. Ik was benieuwd of zij misschien naast deze nakomelingen nog meer veulens heeft gehad en of iemand van Bokt er misschien eentje heeft!!

Helaas geen nakomeling van Izabel, mijn merrie komt wel uit een Astronaut, een Astronaut x Jasper...

Abrahams

Re: Wie heeft er een nakomeling van Izabel (Astronaut x Tolb

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-06 12:52

Jammer! Misschien heeft ze ook wel niet meer nakomelingen dan al op de site van de fokker terug te vinden zijn hoor. Er zijn er ook wat naar het buitenland verkocht.

Maar bedankt voor je reactie