Op zoek naar de hengst Karthago

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Peter_de_pan

Op zoek naar de hengst Karthago

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-06 13:50

Hallo allemaal.
Ik zou graag wat meer informatie wilen krijgen over de hengst Karthago. Ik weet dat het een vos is en inmiddels is verkocht naar Amerika. Ik zou graag karakter kenmerken en foto`s van hem willen hebben. Is er iemand die mij kan helpen?

Elisa2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 15:05

Ik heb ooit een nakomeling van hem gereden,dat paard was 1.90 cm en een schimmel.Ik heb nog nooit zo'n groot paard gezien,en het rijden ging voor geen meter..maar hij was wel super braaf.Hij is verkocht aan spanje,hij sprong trouwens in het 1.40

Peter_de_pan

Re: Op zoek naar de hengst Karthago

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-06 15:05

Zo dan is mijn paard wel het tegenovergestelde. Het is wel een schimmel met een super karakter. Hij is alleen 1.63m. En springen kan hij ook super goed. Ik hoop dat er nog meer mensen zijn die wat meer weten over de hengst karthago.

Petto

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 12:51

Mijn paard is van Karthago maar dat was geen schimmel.....Alasca X lord Calando
Petto (Karthago X Derrick) is nu 9 jaar en loopt Z2 dressuur. Super fijn,lief en betrouwbaar maar wel heet. En ook nog een mooi paard.
Karthago heeft hier bij HH Brinkman een paar jaar gedekt.Lieve rustige hengst maar niet echt een 'vaderdier'. Hij is toen meen ik naar Hongarije verhuurd.

Petto

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 12:52

ohja en hij is 1.75 hoog