Wie hebben er tot nu toe met Valdez of Democraat gedekt ?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

krackertje

Wie hebben er tot nu toe met Valdez of Democraat gedekt ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-06 09:45

Zoals de titel al aangeeft ben ik heel benieuwd op welke merries Valdez en Democraat gebruikt zijn en wat de verwachting is.

Van Democraat lopen er natuurlijk al nakomelingen dus van die hengst wil ik graag weten hoe die nakomelingen zijn.

tjielp17

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 16:30

ik heb een democraat:D zeer lief en fijn paard met ruime gangen.
Alleen met rijden moet je vaak door een bepaald punt heen maar als je daar door heen bent gaan ze voor je door het vuur!! ze zijn overigens niet snel bang das ook fijn:)

nuka

Re: Wie hebben er tot nu toe met Valdez of Democraat gedekt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 20:14

ik ken een hele leuke merrie *o/* v. havel en die is dit jaar met valdez gedekt, ben erg benieuwd hoe dat wordt.

Djesseka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-06 20:11

Ik vind Valdez echt een onwijs stoer dier, hoop dat ik nog eens inspraak krijg in met welke hengsten we dekken, dan weet ik het namelijk wel!

karinna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-06 20:55

Citaat:
Van Democraat lopen er natuurlijk al nakomelingen dus van die hengst wil ik graag weten hoe die nakomelingen zijn.

3x Treasure: Democraat x Havidoff , 6de geeïndigd op HK Den Bosch (Z-dressuur).
Svetlana: Democraat x Havidoff , Elite sport springen onder Jurgen Stenfert.
Vladimir: Democraat x Havidoff, nog lekker in de wei...
Na 2 jaar achteréén volgens een veulen van Undigo gehad te hebben, is de merrie wederom gedekt met Democraat.

Trouwens ze/waren alle 3 ontzettende brave knuffelkonten!

Margriet_

Re: Wie hebben er tot nu toe met Valdez of Democraat gedekt ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 12:13

Wij krijgen volgend jaar als het goed is een jonge Valdez! Turella (Krack C x Corleone) is van hem dragend!

krackertje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-06 02:18

nuka schreef:
ik ken een hele leuke merrie *o/* v. havel en die is dit jaar met valdez gedekt, ben erg benieuwd hoe dat wordt.

Ha ha ja onze merrie Truus dus.

Onze Truus wordt gereden door Nuka dus zij is bevooroordeeld en daarom telt haar mening dus maar voor een klein deel mee, gelukkig geeft ze alleen maar aan dat ze benieuwd is en brengt ze niet de lofzang hier die ze op stal zingt ( Nuka kan heel goed zingen )

P.s. Nuka zal waarschijnlijk meer met de Valdez kunnen als dat ik dat kan omdat ze met onze Truus een speciaal lijntje heeft en zo moeder zo dochter/zoon ga ik vanuit.

krackertje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-06 02:20

Waar ik benieuwd naar ben dat is waarom men voor Valdes of Democraat gekozen heeft en wat er verwacht wordt dat er geboren wordt of dat de verwachting waargemaakt is zoals met de hengst Democraat.

littleroosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 16:55

Ik heb zelf een 8 jarige Democraat x Flemmingh (Relrite). Het is een eerlijk paard met erg veel talent maar wel een heet hoofd, en erg gevoelig. Foto's staan in mijn profiel.

lovelyme

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-06 13:59

Ik heb een poosje een democraat gereden.... Een hele lastige merrie en erg verpest door een vorige eigenaar.
Ze kon ontzettend heet worden en aardig uit haar plaat gaan dan.. Vooral vaak terug naar de ontsapanning en toen ging het helemaal goed...

utjelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-06 14:04

Wij hebben gedekt met Valdez !

De merrie is van Glendale x Contango. We zijn erg benieuwd wat het wordt.
Ik ben toch wel weg van die jongeling hoor!

nuka

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 15:34

Labine schreef:
nuka schreef:

Ha ha ja onze merrie Truus dus.

Onze Truus wordt gereden door Nuka dus zij is bevooroordeeld en daarom telt haar mening dus maar voor een klein deel mee, gelukkig geeft ze alleen maar aan dat ze benieuwd is en brengt ze niet de lofzang hier die ze op stal zingt ( Nuka kan heel goed zingen )

P.s. Nuka zal waarschijnlijk meer met de Valdez kunnen als dat ik dat kan omdat ze met onze Truus een speciaal lijntje heeft en zo moeder zo dochter/zoon ga ik vanuit.

nu kan ik (gelukkig voor jullie) mijn zang niet laten horen maar wil wel even aangeven dat truus een onwijs lief dier is en ondanks een zoals ze hier op stal zeggen, een dikke neus heeft, zeker niet onaardig om naar te kijken, lang gelijnd en een ontzettend lief hoofd ,en lief is ze Pling
heeft in het verleden wat mee gemaakt en daarom een soms wat apart karakter maar toch wel eerlijk, alleen ze kiest zelf haar mensen uit Ach gut

zo dit was mijn bescheiden lof zang, kan allemaal veel erger, en mijn mening telt gewoon als 100%, eigenlijk meer want ik ken deze merrie goed, dus weet hoe ze in elkaar zit Haha!

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 11:10

Vlakbij waar mijn merrie staat is ongeveer een maand geleden al een veulen van Valdez geboren. Wordt een schimmeltje. Ik weet echter niet wat de afstamming van de merrie is.

VDB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 17:54

Ik heb voor jou wel wat foto's van Democraat die ik een paar weken geleden bij Van De Lageweg heb gemaakt. Niet schrikken want hij is al oud hoor......
Het zijn foto's van dat ie los loopt in de bak. Maar zijn karakter is geen steek veranderd!!! Als ie geborsteld wordt geeft ie jou keurig aan waar je wel mag borstelen en waar ie het niet lekker vind dat ie geborsteld wordt. Een echt opa'tje is het met veel praatjes........! PB mij maar als je de 3 foto's wil hebben...

krackertje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-06 02:01

Downhill schreef:
Ik heb voor jou wel wat foto's van Democraat die ik een paar weken geleden bij Van De Lageweg heb gemaakt. Niet schrikken want hij is al oud hoor......
Het zijn foto's van dat ie los loopt in de bak. Maar zijn karakter is geen steek veranderd!!! Als ie geborsteld wordt geeft ie jou keurig aan waar je wel mag borstelen en waar ie het niet lekker vind dat ie geborsteld wordt. Een echt opa'tje is het met veel praatjes........! PB mij maar als je de 3 foto's wil hebben...

Ik zou die foto`s heel graag willen hebben, ik heb Democraat nog bekeken bij de Uytert maar geen foto`s gemaakt dus ja heel fijn om te krijgen.

Ik heb een 6-jarige hengst van Democraat die gereden wordt door een nieuw lid van bokt nl. Watch en mijn Krack C gedekt ermee dus vandaar.

Alvast heel erg bedankt voor de moeite.

VDB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 19:45

Rectificatie::::::::::!@!@!!!!!!!!!!
Ik heb de foto's van Democraat gemaakt bij de gebroeders van Manen!!! En niet bij van de lageweg! Sorry!!!!
Maar jij moet mij even je privemail geven per pb / pm want ik kan nog steeds geen foto's op bokt plaatsen

lauranaomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 12:52

ik heb ook een democaat merrie gehad,ze is nu 7 jr en heb er drie veulens uit gefokt.
1 van Casco en 2 van Sir Sinclair.
De merrie was superbraaf kon er iedereen opzetten maar je moest dr wel in dr waarde laten.
Kheb mega spijt dat ik dr verkocht heb omdat ik niet zoveel tijd meer had.
Maar als je dr 4 wk in de wei liet lopen kon je dr zo weer pakken en wegrijden echt ideaal,zie dat maar eens bij een ander paard te doen.kheb gelukkig nog een nakomeling van dr.
ze heeft het nu overigens heel erg goed hoor.

Enigma

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 16:13

Mijn vader heeft een 7-jarige ruin v. Democraat. Een erg fijn paard, mooi om te zien met mooie gangen, eerlijk en lief maar wel heel gevoelig en je moet hem wel in zijn waarde laten.

littleroosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 18:00

Grappig om zo te lezen, mijn merrie is ook een Democraat heel lief paard maar idd je moet dr echt in de waarde laten.

Lilliputter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 21:05

zie profiel voor een democraat hengstveulen

echt een super veulen met een super karakter OK dan!