nakomellingen Brandy XIII

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

nikJ_neetJ

nakomellingen Brandy XIII

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-06 11:11

Haajj Haajj!!

Wij zijn nikkii en renée en we zijn op zoek naar broers zussen neven nichten van Brandy XIII, als jullie een familielid hebben zouden julliie dan foto's willen sturen de
vader is:

beaucan brendan

grOetjess renée en nikkii

l0esjj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 13:42

Ik heb zelf geen Brandy XIII maar in mijn kring loopt er wel eentje
Lex, een goed gekeurde (dek) hengst,
hij wordt door Liza Tiebot in 't springen uitgebracht misschien als je daar naar zoekt dat je meer informatie over hem kan vinden

Ze is geloof ik ook met hem naar de New-Forest hengstenshow geweest

nikJ_neetJ

Re: nakomellingen Brandy XIII

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-06 16:03

haaajj ben ik weer maar ik zelf heb brandyXIII maar wat heb jij dan voor 1 dochter zusje enzzzzz,..... en heb je foto's van lex..?>??? mag ik die dan ...??

brandy heb zelf ook mee in de hengsten keuring gelopen

Xxx nikJ

Verwendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 21:03

Nieuwmoeds Patrick is ook een goedgekeurde zoon van Beaucandan Brendan. Van hem kan je foto's bewonderen op de site van Stal Nieuwmoed.

En Brendan zelf staat bij Stal Sintels, ook foto's op hun site.

En Lex doet het super, Liza woont vlak bij mij en ik groom best wel eens bij haar (ze heeft in het verleden ook een NF van mij gereden). Lex heeft zo verschrikkelijk veel springtechniek!! Een combinatie waar we nog een heleboel van gaan horen!!
Starlet hier op Bokt heeft trouwens prachtige foto's van Lex gemaakt een tijdje geleden. Dus als jullie foto's willen zien, pm haar dan!!

Elgranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 15:22

Wij hebben een nakomeling van de hengst Brandy. Het is een C-pony, die gefokt is door een zeer goede New Forest-fokker uit Zevenhuizen (Grn). Zij is een volle zus van een bij het NF goedgekeurde hengst (staat momenteel geloof ik in België). Het is een heel lieve pony, die geweldig kan springen.

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 17:33

Hoi Hoi,

Ik heb ook een nakomeling van Brandy XIII. Mijn pony is een merrie van bijna 4 jaar. Voor foto's kan je in mijn profiel kijken.
Ik kan je ook altijd wat opsturen via email.

Als jij foto's van Brandy hebt... dan ben ik daar zeer geinteresseerd in.

Groetjes,
Margriet

Sizz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 18:04

Ik heb ook een Brandy gehad.
We hebben de pony gekocht, zadelmak gemaakt en daarna weer verkocht.

Het was een zeer fijne pony, mooi extrieur en kon goed lopen. Pony pakte alles heel fijn op en was zeer leergierig. Eén keer uitleggen en hij begreep het. Het enigste nadeel aan de pony was dat hij ab-so-luut niet kon springen... Een laag kruisje/steiltje ging nog wel maar dan hield het ook wel op.

Als dressuurpony heel geschikt en had veel potentie. Helaas was ik er iets te groot voor, anders hadden we hem gehouden.

Foto's:
Afbeelding

nikJ_neetJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-06 20:08

Hooii hOoii

Leuk dat jullie allemaal reageren ik zou heel graag foto's willen laten zien maar ik heb geen flauw idee hoe dat moet :: wil iemand dat even uitleggen??

Maar ik zal wel even wat vertellen over Brandy: Ik heb hem gekOcht van Jack Ansems en daar sprong ie zowat elke dag heel hoog!! Hij kan dus ook heel erg goed springen..ik weet niet waart ie daar voor is geweest maar ik heb hem van Jack Ansems gekOcht die vel met hem sprOng..Nu rij ik wedsrijden ...dressuur-springen maar springen vind ik toch leuker!! Eerst was ie niejj zO snel maar daar heb ik g[oed aan gewerkt en is nu zO vit als wat Ben ik hééééééééééééééél blij mee nOu dat was h3et wel zO beetJ over OJAAA BRAN IS 11 MEI 12 GEWORDEN

Nu Over renée en mij

Renée is nu 15 jaar!!!!!!!!!!!!!!!! En rijd brandy als iki Op vakantie ben (hé neetJ)zO verklnufelt brandy helemaal dus als ik terug kom van vakantie en ik roep hem wilt ie niet eens luisteren want dan is het allemaal Renée, Renée(denk ie dan) Maaar daarna is ie opok weer lieff tegen mij hOorr

nOu en ik(nikki) ben 11 en heb brandy nu denk ik ongeveer 2 jaar (is een gOkje) maar heb hem in iedergeval in de zOmer gekOcht

ik vindt het zo wel weer genoeg

Xxxx nikJ en neetJ !!

Sizz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 21:03

Foto's kun je uploaden bij www.imageshack.us of www.photobucket.com.
De url van de foto moet je tussen [img][/img] zetten.

Dus: [img]url[/img]

De url kun je krijgen door op de foto te klikken (als die geupload is), rechtermuisknop, eigenschappen en dan zie je ook ergens url.

Msn-taal is op Bokt niet toegestaan. Graag gewoon ABN typen zonder extra hoofdletters midden in een woord en minder herhalingen van letters.

Stal_Fiore

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 11:44

Ja mag de foto's ook naar mij mailen, als je weet hoe dat werkt, dan zal ik ze voor je hierneer zetten.

Mijn email is margriet_scholten@hotmail.com

nikJ_neetJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-06 12:03

heejj

oké dankje dan kan ik weer foto's sturen! Maar dat doe ik een andere keer

groetjes nikki

P.s ik stuur ze wel naar jou Margriet

paardegek2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 14:20

heey, ik heb een nakomeling van brandy. Het is een sterruin van 6 jaar.
hij kan goed springen.

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 15:58