*****Nakommelingen van de KWPN'ers Marlon Haarlem *****

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

nickvos

*****Nakommelingen van de KWPN'ers Marlon Haarlem *****

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-06 10:27

Hoi,
Ik heb zelf een Haarlem jaarling die is hengst en een Marlon 4 jarige ruin.Ik zoek mensen die nakomlingen van die 2 hengsten hebben.En foto's zouden leuk zijn.

Oja de Marlon ruin loopt L1 met 2 winstpunten.

Doei hopelijk reactie

nickvos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-06 12:17

Niemand???

nickvos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-06 15:33

Gullit

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 18:10

Hoi,
Bij ons op stal staat een 7-jarige zwarte Haarlem. Erg groot paard. Mag M1 dressuur starten. Lief beest maar kan wel als een bom reageren als ie wat in zijn kop haalt. Ik heb helaas geen foto.

mesastamp

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 09:05

pm tollie zei heeft een haarlem merrie gekocht pas

Rindin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 14:35

Bij ons op stal staat een Haarlem. BOMVAST!! Wat een vreselijk lief dier! Hij is ook wel mooi om te zien, heel aansprekend hoofd. Qua bewegingen valt ie mij tegen. Het is echt geen dressuurpaard, echte springer (lange achterbenen) Maar echt een schat van een dier, hij heeft ook een tijdje in de manegelessen mee gelopen, deed nooit een stap verkeerd!

Ilse (ladyzwien hier op bokt) rijdt hem nu, ze zijn L2. Hij loopt netjes maar het blijft een springer.

Ils_K

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 15:30

haha ja ikke!
ik rijd op een haarlem, echt een geweldig lief dier

foto;s in me profiel

net wat rindin zegt hij is normaal in gangen niet spectaculeer, echt niet, maar kan wel erg leuk springen.
het is wel een echte allrounder, ik dressuur ben l2, en spring b ( nog maar 5 wedstrijden mag bijna L) en ik cross b ( hij is l cross geweest)

als je meer wil weten kan je me wel pm-en

chantal1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 17:28

Ik heb een 2-jarige Haarlem kleindochter, telt dat ook
Erg veel karakter, heel lief, wel eenkennig en zeer slim.
Voor foto's, zie mijn profiel.

nickvos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-06 16:32

Mijn Haarlem kan juist super bewegen ligt vast aan de moeder!

Rindin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 20:06

De moeder maakt toch voor een 50% de dienst uit Ik zag afgelopen zondag een Haarlem op een wedstrijd, die was ongeveer het tegenovergestelde van die bij ons op stal staat! Moeke heeft echt wel wat te zeggen hoor! :p

Mansolein

Re: *****Nakommelingen van de KWPN'ers Marlon Haarlem *****

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 06:50

Wij hebben een plaatje van een merrieveulen van Haarlem. We hebben de merrie weer laten insemineren van Haarlem.
Het is een heel luxe veulen met hele beste bewegingen en ze springt nu al over alles heen wat ze tegenkomt, of het nu een waterplas is of een boomstronk, ze gaat echt overal overheen! Foto's en info kun je vinden op onze website www.mansolein.com onder het kopje veulens.

krackertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 13:53

[quote="Mansolein"]Wij hebben een plaatje van een merrieveulen van Haarlem. We hebben de merrie weer laten insemineren van Haarlem.
Het is een heel luxe veulen met hele beste bewegingen en ze springt nu al over alles heen wat ze tegenkomt, of het nu een waterplas is of een boomstronk, ze gaat echt overal overheen! Foto's en info kun je vinden op onze website www.mansolein.com onder het kopje veulens.[/quote]

Volgens mijn informatie is de hengst Haarlem afgekeurd maar blijkbaar laten ze hem toch nog dekken, wat voor een papier krijg je erbij volgend jaar?.

Mansolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 16:47

Volgens mijn informatie is de hengst Haarlem afgekeurd maar blijkbaar laten ze hem toch nog dekken, wat voor een papier krijg je erbij volgend jaar?.[/quote]

klopt door het kwpn is hij niet langer gekeurd omdat hij volgens hun 3 punten te kort komt op zijn index. Maar die reden is natuurlijk volslagen onzin. Maar goed, dat is een heel ander verhaal. Hij is gewoon goedgekeurd bij het Oldenburg en het veulen kan daar dus gewoon vol papier krijgen.

krackertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 17:16

[quote="Mansolein"]Volgens mijn informatie is de hengst Haarlem afgekeurd maar blijkbaar laten ze hem toch nog dekken, wat voor een papier krijg je erbij volgend jaar?.[/quote]

klopt door het kwpn is hij niet langer gekeurd omdat hij volgens hun 3 punten te kort komt op zijn index. Maar die reden is natuurlijk volslagen onzin. Maar goed, dat is een heel ander verhaal. Hij is gewoon goedgekeurd bij het Oldenburg en het veulen kan daar dus gewoon vol papier krijgen.[/quote]

Mooi zo, ik ken enkele nakomelingen van Haarlem en ik vind er weinig tot niets mis mee.

Mansolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 19:25

vind ik ook, het gaat er om dat je hem bij de juiste merrie zet, maar dat geldt voor elke hengst. Bovendien lopen er bij het kwpn een heel aantal hengsten rond die net zo goed afgekeurd kunnen worden.

nickvos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-06 15:25

Leuke paarden hebben jullie hoor van jullie allemaal!Stom dat Haarlem
afgekeurd is want hij heeft verschillende HELE goeie nakomlingen in Amerika lopen Grand Prix springen en Grand Prix Dressuur. Nou doeidoei

Rochiril

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 15:30

Mijn vriend heeft een 7-jarige Haarlem merrie. Leuk dier om te zien (donker met veel wit). Kan heel aardig lopen en springt de sterren van de hemel. Helaas alleen als je erop weet te blijven, ze is erg explosief, en kan een enorme lastpost zijn. Ik heb haar ingereden, maar na 2 enkeltjes ziekenhuis heb ik er de brui aan gegeven. Mijn vriend heeft haar nog uitgebracht in L springen, maar nu staat ze helaas al 2 jaar niks te doen.

summie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 15:38

Ik heb een 7 jarige Haarlem merrie en loopt inmiddels Z dressuur ze kan echt wel bewegen !! Wat nog veel belangrijker is ze wil altijd voor je werken !!

Afbeelding

Mansolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 06:26

summie schreef:
Ik heb een 7 jarige Haarlem merrie en loopt inmiddels Z dressuur ze kan echt wel bewegen !! Wat nog veel belangrijker is ze wil altijd voor je werken !!

Afbeelding

Mooi paard!

summie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 11:04

thanks !!

Rytm

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 11:05

Ik rij een Gribaldi x Haarlem. Foto's in mn profiel.
Hij heeft meer van Haarlem weg dan van Gribaldi vind ik zelf.
Eerlijk paard, kan wel heet worden en erg slim.

nickvos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-06 19:15

Niemand met een Marlon jmmr maar die haarlem's zijn ook suuuuuuuuuuuuper

Siltris

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-06 11:01

Ik heb een MarlonXramiro.z. Hij is helaas overleden 5 aug,2005
In mijn profiel staan foto's.(Silvano)
Het was echt een boefje van een dier, en ik heb er op het begin heel wat keren naast gelegen, maar nadat ik hem voor me had gewonnen, kon ik alles met dat paard.. echt wat een super dier!! Hij kon kei goed springen en was als hengst tot de 2e bezichtiging gekomen.

simone969

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 11:03

Hallo ,

Ik ben nieuw hier en ben op zoek naar mensen die net als ik een afstamming van de hengst Marlon hebben.
Sinds september ben ik de trotse bezitter van Tiesto , een zes jarige afstamming van Marlon x Elmshorn x Nimmerdor.
Bij zijn vorige eigenaar heeft hij voornamelijk gesprongen en nu wordt hij klaar gestoomt voor de dressuur, iets wat erg goed gaat.
Mijn trainer start hem volgende maand in het het z.

Groetjes Simone