Zijn er mensen op bokt die toevallig een nakomeling van Stedinger hebben. Hij fokt nog niet zo heel lang, mijn veulen was 1ste jaargang (ze is 10 mei 2 jaar geworden). Veder kan ik ook weinig over hem vinden op het internet (alleen bij gert sosath), weten jullie misschien wat? En de mensen die wel een nakomeling van hem hebben, hoe zijn ze (ben erg benieuwd naar de half zusjes en broertjes).
Wij hebben ook een nakomeling van stedinger.. Ik vind die van ons mooi aan de maat en is super in de omgang.. die van ons word dit jaar ook 2 dus ook 1e jaargang..
Leuk heb je toevallig een foto van haar. Wat voor kleur is ze? Die van mij is bruin en ook zij is vrij groot, nu al 1.67, dus aardig aan de maat. Ze is ook makkelijk in de omgang, heel leergierig, maar er zit wel een kop op, maar dat vind ik persoonlijk wel erg leuk, want ze is wel super eerlijk.
ps weet eigenlijk helemaal niet of die van jullie een hengst of een merrie is, ik heb het wel steeds over haar, ben ik gewend met mn eigen veulen. Dus als het een hengst is sorry, lees dan overal hem.
Die van jou is een mooie! Hoe loopt ie?? Die van ons is wel wat donkerder op dit moment maar foto's moet ik nog maken.. ( van hoe ze nu is) stedinger is dacht ik oldenburger, hannover en westfalen gekeurd.
Ja de bewegingen zijn goed, mooi achterbeen, ze draaft heel licht voetig en dr stap is nu ook al mooi ruim. Ik weet het niet zeker maar volgens mij is Stedinger niet kwpn gekeurd, maar mijn veulen is wel gewoon bij het kwpn geregistreerd.