Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
En die rijd Z2 dressuur en Z springen ..
Onide schreef:hoezo inteelt of zie ik dat verkeerd.. opa is aan beide kanten dezelfde..
Maar voor de rest echt een super schatje..
Sizz schreef:Ik ken een Kantjes Carlando x Kantjes Ronaldo.
I.d.d. een beetje een rare combinatie omdat Carlando ook een Kantjes Ronaldo is.
Die pony kan heel goed springen maar heeft een niet zo fijn karakter. Het is wel een écht Forester om te zien en je ziet zeker, vooral met springen, daar er behoorlijk wat Kantjes Ronaldo bloed in zit.
Ik heb zelf een Kantjes Ronaldo gehad. Was een mooie pony en kon heel goed springen. Daardoor oversprong hij zich behoorlijk vaak waardoor hij het vertrouwen snel kwijt was. Foto's staan in mijn profiel.
Nu hebben we nog een 3 jarige Marits Mistique x Kantjes Ronaldo op stal staan. Mooie pony die goed kan bewegen. We hebben hem nog nooit laten springen.
marlijnt schreef:ik ken een meisje die ook een Kantje's Carlando heeft heb er een paar keer opgezeten echt een schatje maar minder met het manentreken dan wordt je enigzins tegen de muur gepletMaar voor de rest echt een super schatje..
->> http://www.newforest.be/hengst.php?taal=&paardnaam=Kantje's%20Michigan
maar hoezo bedoel je dat je ook z'n pony hebt gereden? die ook zo ontdeugend was?
Egt verschrikkelijk, bijten, je tegen de stalmuur pletten, trappen. Alles wat hielp om je van de manen af te houden... Leuk hoor zn pony(A)