Clairetjuh, hier op bokt, had een afstammeling van Ferro, maar die is al een tijdje weg, misschien kun je met haar pb'en. Doordat hij niet altijd even makkelijk was onder het zadel hebben ze hem weer teruggestuurt naar waar ze hem hebben gekregen.
een super lief paard,niks nadeligs aan,was nog niet zadelmak en kon er vorige maand zo op gaan zitten en staan.echt een super paard die ontzettend lief is en waar je alles mee kunt,ze staat nu helaas in training voor de keuring....nu ben ik heel benieuwd hoe ze het onder het zadel gaat doen
Laatst bijgewerkt door Lilliputter op 09-05-06 13:54, in het totaal 1 keer bewerkt
Ja, ik reed een TP x Ferro, beetje rare combinatie maar mv was Ferro. Je kunt wel duidelijk zien dat het een halve tuiger is, maar het is een superfijn paard. Springt voor geen meter (ik ken trouwens een Ferro van een vriendin van me, femk13101990 op bokt) die erg goed springt, maar deze is puur dressuur. Op dit moment M1.
Een vriendin heeft een Ferro x palousa santos, mooi zwart/bruin veulen (inmiddels bijna twenter). Pittig karakter maar dat had de merrie ook, maar prachtig dier.
rijd een ferro merrie Terrorieta Ferro x Caritas. in de omgang lief braaf paard, wel erg éénkennig. onder het zadel een echte ferro. zit een behoorlijke kop op. wil ik links en zij rechts, zal ze er alles aan doen om ook rechts af tegaan. hier met haar veulen van Tuschinski