heey! leuk dat ik eingelijk iemand vind die ook een pony vannucari heeft. Ik dus ook! (marieke__ is mijn ²ling zus;)) ik heb wel ergens een foto in een boekje van aris van Manen staan thuis. hij is z dresuur en springen volgens mij 1.56 hoog(weet niet ckr) bruin
dit is mijn merrie, beetje moeilijk te rijden maar wel een schat. en ook nogal arrogant en ze voelt zich beter dan trekpaarden!!!haha stuur jij ook een foto van je pony/paard??
dit is me pony nucaro met team van dressuurstal van Baalen.
nucaro op wedstrijd terwolde ..1ste
les van Coby.
nucaro 4kant
Nucaro is zelf ook niet een vand e makkelijkste om te rijden. Hij is erg eigenwijs en te slim af en toe Maar t is wel een schatje Hij loopt op dit moment m1 maar na de selecties ga ik over na het m² !
Hier foto van Nucari. Nucari's moeder is onze oude fokmerrie Carina die onze hele stamlijn opgebouwt heeft. Ze is nu 30 en geniet van haar oude dag bij een meisje die heel goed voor haar zorgt. Carina heeft 20 veulens gegeven.
Ik weet wel Nucari op de hengsten houderij bij Aris van Manen stond in Brummen (GLD) maar nu geloof ik niet meer vanwege omstandigheden.. jaja je hoort wat als je uit de omgeving komt
Dat zou ik niet weten.. Wist alleen datie daar stond, we kregen zon boekje erbij van Aris van Manen, daar zat nucari bij.. dat kregen we bij Nucaro's paaspoort vand e vorige eigenaar..
Nucari x Romantico » Nacaro (maar we noemen hem Casper ) Dit is een beetje een k.utfoto maar kan zo geen andere vinden... Hij is L2 dressuur en M springen. Schat van een beest, maar kan wel een beetje asociaal zijn
Haha grappig alle namen hebben wel wat met Nucari te maken
Demin @ zou jij mischien een duidelijker foto willen maken, vanje pony want ben beniewd oftie op die van mij lijkt.. kijk maar even goed Onze pony is ook goed in dressuur en springen en is ook een tikje asoo hij heeft echt een zeer sterke karakter.
Hier z'n hoofdje (zat nog in de vacht op de eerste foto's, en de andere zit ie er ook nog niet lekker in) Hier maakte ie zich heeeel sterk opzadelen springen wil die ook wel En met mijn zusje erop
ze lijken wel ietsjes op mekaarr.. kijktie ook altijd zo lekker vrolijk??
Pff hij kan een chagrijn zijn hoor Je moet hem alleen wel écht met respect behandelen. Iets te veel been geven betekent al een bok bij meneer En met kleinere kinderen heeft ie meestal de grootste lol: Casper, jij gaat even op de wasplaats, maar nee hoor hij trekt ze zo omver