Nakomelingen Oliver.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Beber

Nakomelingen Oliver.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-06 12:35

Wie heeft er een kind van de KWPN hengst Oliver (v. Voltaire ) en hoe zijn deze kinderen, qua beweging en karakter ?

Brennie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 21:12

De man waar ik een paar jaar geleden stage liep had destijds een Oliver merrieveulen, ik vond het het mooiste veulen (hij had er meer dat jaar) net een popje, met van die mooie grote ogen en ze kon heel leuk lopen.

Lieke_Ulfer

Re: Nakomelingen Oliver.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 09:17

Hallo Beber,

Ik was zelf op zoek naar nakomelingen van Oliver en kwam jouw "oude" topic tegen. Ben je nog steeds geïntereseerd? Ik heb een 5-jarige ruin van Oliver en de moeder is Grootvorstin (v. Able Albert XX). Als je wilt kan ik je foto's van hem mailen. Ik heb ook een foto van Oliver zelf en een filmpje van 30 seconden.

Groetjes!

Sunrise19

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 09:19

Mijn veulen is een Radisson x Oliver. De moeder van dit veulen heeft echt mooie bewegingen, maar wat moeilijk te rijden en heel erg heet onder het rijden. Mijn veulen moeten we nog maar afwachten maar hij heeft gelukkig nog niet het karakter van zn moeder, niet erg fijn karakter.

Beber

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-06 11:54

Rissjuh17 schreef:
Mijn veulen is een Radisson x Oliver. De moeder van dit veulen heeft echt mooie bewegingen, maar wat moeilijk te rijden en heel erg heet onder het rijden. Mijn veulen moeten we nog maar afwachten maar hij heeft gelukkig nog niet het karakter van zn moeder, niet erg fijn karakter.

Foto's?