Nakomelingen van Kelvin?

Moderators: C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pipsel
Berichten: 1087
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Fryslan

Nakomelingen van Kelvin?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-06 12:53

Ik rijd er op het moment een paard bij en dat is een merrie van Kelvin. Vader van de moeder weet ik zo niet zal ik nog eens even navragen. Het is een mooie donkerbruine merrie en ze is heel erg heet, gevoelig en ook nog wat éénkennig dus ik heb mijn handen er vol aan. Wie heeft ook een nakomeling van deze hengst en herkent deze dingen? Of zijn er menesen die juist een hele rustige Kelvin hebben?

Pipsel
Berichten: 1087
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Fryslan

Re: Nakomelingen van Kelvin?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-06 12:39

Helemaal niemand? De merrie is een Dreamstreet trouwens.

Elisa2

Berichten: 38095
Geregistreerd: 31-08-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 12:52

Ik kende er 1,dat was een 3 jarige Kelvin dat paard was mooi gebouwd maar super lui.Helaas brak ie zijn been en moest worden ingeslapen.

xtvax

Berichten: 674
Geregistreerd: 20-12-02
Woonplaats: vlakbij Utrecht

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 08:21

Ik heb vroeger een Kelvin gehad, was een koffievos hengst van ongeveer 1.70m. Is als dressuurpaard verkocht naar Spanje. HIj kon ook goed springen, maar moest daarbij wel heel goed passend bij de sprong gereden worden, anders ging het mis. Verder super braaf paard en deed goed zn best voor je.

Pipsel
Berichten: 1087
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Fryslan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-06 12:42

Elisa2 schreef:
Ik kende er 1,dat was een 3 jarige Kelvin dat paard was mooi gebouwd maar super lui.Helaas brak ie zijn been en moest worden ingeslapen.


Jakkes erg zeg. Dat luie herken ik dus absoluut niet.

xtvax schreef:
Ik heb vroeger een Kelvin gehad, was een koffievos hengst van ongeveer 1.70m. Is als dressuurpaard verkocht naar Spanje. HIj kon ook goed springen, maar moest daarbij wel heel goed passend bij de sprong gereden worden, anders ging het mis. Verder super braaf paard en deed goed zn best voor je.


Dat meisje heeft ook wel eens met deze merrie gesprongen, maar dat was niet echt een succes geloof ik. Haar benen vlogen alle kanten op.

Marijkeeee
Berichten: 6313
Geregistreerd: 23-07-05
Woonplaats: Fryslân

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 13:19

Heey Peerke
Ik ken ook iemand met een Kelvin, leuk beesie, een vos ruin van nu 6 jaar, is M1 dressuur, is wel een boefje, hou wel van een bokje hier en daar. Maar dan vooral in de galop. Maar deze is wel echt een dressuur model, weet niet of ie ook kan springen.

Maarre waar blijven de foto's

fieke1009
Berichten: 155
Geregistreerd: 11-03-06

Re: Nakomelingen van Kelvin?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 15:53

mijn instructrice heeft ook een kelvin, loopt nu Z1 is acht jaar. een koffievos van ongeveer 1.68m. Echt een super fijn los en soepel paard wat heel nuchter en heel werkwillig is. Springt ook heel goed maar volgens mij komt dat vooral uit de moederlijn, de moeder heeft zelf Z gesprongen en haar nakomelingen ook bijna allemaal.

Janniek

Berichten: 559
Geregistreerd: 29-05-06
Woonplaats: Noorden v/h land

Re: Nakomelingen van Kelvin?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 13:50

Ik heb 6 jaar een Kelvin gehad. Hij was net klaar voor de Z2, toen iheb ik hem verkocht naar Amerika. In omgan was het een super lief dier. Met rijden een echte boef. Buiten loopt hij de sterren van de hemel en binnen kon hij je zo 180 graden omdraaien. Hij was binnen dan ook super kijkerig.

VValar

Berichten: 6579
Geregistreerd: 05-07-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 15:26

SamSam van gelijkname boktuser is ook een Kelvin geloof ik.