ik wil graag weten of er meer nakomelingen zijn van Darwin die zo'n bijzondere kleur hebben...
groetjes rindin
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Mireille1970 schreef:Is die uit de Grand Prix doruto-merrie die later op stal stond bij Arnoud Dobber?
Ik heb ook een merrie van Darwin. (Darwin x Stornello xx) Ik rij recreatief-dressuurmatig met haar. Helaas is ze afgekeurd voor de wedstrijdsport, als dit niet het geval was geweest denk ik dat ze opzich best een eindje had kunnen komen. Het is een erg slim en aanhankelijk paard
Hieronder wat foto's :Mireille1970 schreef:Ik heb zelf gefokt met een Darwin-merrie en had ook 2 Darwin-boy's. Ik kende toen heel veel Darwins, reed ook vaak op hengstenshows met die van mij. Ook samen met andere Darwins. In mijn profiel zie je er een paar staan.
Ik was gek op Darwin bloed. Fijn om mee te werken en kwaliteit...
Misschien weet jij iets moois, aangezien je er wel ervaring mee hebt... gabyfedde schreef:De moeder van de hengst Paddox is een Darwin, ook zij is voskleurig met (dacht ik) veel wit.
impala schreef:als je een donkere merrie hebt,heb je heel veel kans op een donkere. want darwin geeft toch nog het meest donkere paarden.maar bij een vos merrie heb ik geen idee
rindin schreef:impala schreef:als je een donkere merrie hebt,heb je heel veel kans op een donkere. want darwin geeft toch nog het meest donkere paarden.maar bij een vos merrie heb ik geen idee
De moeder van mijn paard is ook een donkerbruine en achter d'r moeder zit ook veel donkerbruin (Equador, Voltaire)... dus papa en mama zijn allebei donkerbruin, maar mijn paard is vos met veel wit.
Jouw verhaal gaat hier dus niet op...
mijne is trouwens ook 1.65