IK BEN OP ZOEK NAAR DE MOEDER VAN MIJN MERRIE. BEN ERG BENIEUWD HOE ZE HET DOET EN MISSCHIEN IS HET VOOR DE EIGENAAR OOK WEL LEUK TE WETEN HOE HET MET HAAR NAKOMELING GAAT. IK HEB EEN MERRIE VAN DEZE MAMSIE EEN KIMBERLEY X WOLFGANG X PELE) GEBOREN IN MEI 2002 EEN VOS. IK ZAL PROBEREN EEN FOTO TOE TE VOEGEN. ALS IEMAND DE MERRIE KENT HOOR IK HET GRAAG. DE ENIGE INFO DIE IK VAN HAAR HEB IS OERANIA P VAN D'OERTE KWPN 96.02846 1996 bruin . VERDER NIETS. GRAAG HOOR IK VAN JULLIE. PS FOTO'S VAN MIJN MERRIE KAN JE ZIEN IN MIJN ONDERSCHRIFT EN DAN DE VOSMERRIE MET GROTE BLES.
Urania, oorspronkelijk de hemelsche, die de groote daden der goden bezingt. Zij is de Muze geworden der astronomie en houdt in de ééne hand eenen hemelbol, in de andere een staafje.
weet dat dit beetje boel offtopic is maar vond het wel grappig.
P. van d'oerte... dat doet een belletje rinkelen..
Deze mensen hebben daar ook een aantal van gehad.. maar raar genoeg zijn dat wel Friezen. Nou ja.. misschien heb je er iets aan.. en kom je zo weer verder..
ik rijdt bij de mensen die deze stalnaam voeren, deze mensen hebben inderdaad kwpn-ers gefokt, maar in 2001 of 2002 hebben ze hun laatste kwpn merrie Arania P. van d'oerte verkocht, mischien kun je hen eens bellen?
ze hebben nu alleen nog maar friezen, maar misschien weten ze nog het een en ander van hun kwpn-tijd, dat weet ik niet. wel weet ik dat uit deze zelfde stam de hengst Oscar en Kimberly komen, deze zijn weer zonen van de merrie Berania.
erg bedankt ik heb ze gelijk een mail gestuurd ik ben erg nieuwsgierig naar vernania's verleden en naar haar moeder. als ik wat meer weet laat ik het je weten
Een paar jaar later.. Verania is bij ons geboren! Zocht op de moeder en vond dit.. Ben wel erg nieuwsgierig waar ze nu is en of je ook nog meer info hebt gevonden over oerania (die is in 2005/2006 ergens verkocht denk ik..)