Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

loulou schreef:snap je bericht eerlijk gezegt niet helemaal.
is juweel k van jou?
juweel is trouwens geen goedgekeurde dekhengst. toch?
mijn nieuwe ruin is van juweel k.
viewtopic.php?f=53&t=494877&hilit=
viewtopic.php?f=10&t=495078&hilit=
maverick schreef:hey die ken ik![]()
Die komt uit berlicum en is gefokt in wijk en aalburg![]()
Hij is van de ex vriend van mijn tante geweest.
Hij heeft ook 2 jaar bij onze whinny jackson gelopen.![]()
Een goed paardje overigens

Citaat:dekhengsten voor het wpn moeten volgensmij minstens 3 keurmerries als moeder, groot en overgroot moeder hebben.
maar kan het mis hebben hoor.
crossmonster schreef:dekhengsten voor het wpn moeten volgensmij minstens 3 keurmerries als moeder, groot en overgroot moeder hebben.
maar kan het mis hebben hoor.
als hij een kwpn papier heeft, is ie niet ingeschreven in een ander stamboek, je kunt maar een stamboek kiezen volgensmij.
en naar mijn weten is het ook geen aes-er ofzo
hengsten die het kwpn niet wild, worden vaak wel aangenomen in het AES stamboek.
maar dan zou dit bekend moeten zijn.
maar ik zou me er niet al te druk om maken over die papier winkel
het is gewoon geen ggk hengst en zal dit ook niet meer worden waarschijnlijk ook.
waar ik me wel om zou bekommeren, is het feit dat hij dat ongeluk heeft gehad.
dat is dus volgens mij alweer een hele tijd geleden, de littekens die hij heeft op zijn benen gaan dus niet meer weg.
als jij de volle mep voor dit paard hebt betaald ben je IMO wel flink opgelicht... zeker als ze erbij hebben gezegt dat het een ggk hengst was.
dit had je ook meteen op het papier kunnen zien, daar staat dat ie in is geschreven in het VB ( veulenboek )
en dus niet in het STB ( stamboek )
dit wil dus zeggen dat ie nooit voor is gebracht voor keuringen, anders was hij namelijk in het stamboek opgenomen.