Foto's gezocht

Moderators: Dyonne, Apple, Pistasche, C_arola, Nicole288, Coby

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

windalieza

Foto's gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-18 06:24

Voor het maken van een stamboom met foto's van mijn paard Windalieza (KWPN) mis ik nog foto's van de volgende merries: Bieni, Ronelia en Violanda. Wie o wie kan mij helpen aan die foto's.... de overige foto's van 5 generaties heb ik allemaal compleet.....
Als je de foto's niet hebt, maar wel weet waar ik ze zou kunnen opvragen, dan is dat ook heel welkom. Ik heb inmiddels al van de KWPN zelf al alle betrokken foto's.... op deze drie merries na.
Bieni, Ronelia en Violanda.....

Alvast dank....

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Re: Foto's gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-18 15:04

Als deze merries op een keuring zijn geweest zou je kunnen kijken of Jacob Melissen ze op de foto heeft gezet.

windalieza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-05-18 18:36

Dank je wel voor je reactie....
Helaas staat geen van de drie bij deze fotograaf. Mogelijk komt dat ook omdat de merries in de vorige eeuw al overleden zijn. Maar als je nog meer idee├źn hebt, dan zoek ik graag verder....
Wil er ook best wel wat voor betalen, maar ik heb echt geen idee waar ik moet zoeken...

san4nie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 18:39

Zou je misschien de fokkers van deze paarden kunnen achterhalen en daarmee contact opnemen?

zandvangers

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 19:30

Ik vind dit stukje op internet , geen foto van Violanda MAAR wel waar ze ooit met haar begonnen zijn .
http://www.stalpostma.frl/de-stal/ bij het stukje geschiedenis .
Wie weet hebben hun wel een oude foto :)
Gewoon eens bellen en wie weet wat er uit komt :)

windalieza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-05-18 22:13

Wat gaaf dat je bij die stal uitkwam..... Maar de Violanda die zij hadden was een dochter van de hengst Mineraal.
Dat had ik niet voorzien.... Violanda uit de stamboom van Windalieza is een dochter van Natuur.... dus een andere hengst.....
Windalieza staat trouwens wel op Horsetelex.

Overigens, waar vind ik de fokkers van die drie paarden?....

zandvangers

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 22:59

He chips dan had ik de verkeerde :o

Ronelia is de moeder van de Hengst Wouter , deze hengst heeft bijna zijn hele leven bij de familie Schilder gestaan , Mischien weten hun jouw iets te vertellen ?
http://www.gelderlanderhorse.nl/pedigre ... N=00000570.

in deze link word verteld dat de Fokker van Wouter de heer/mevrouw Wout-Hamoen is ?
even zoeken of we deze nog kunnen vinden .

http://www.hbcstal.nl/index.php?core[navigationitemid]=1016&catalog[1][view]=item-detail&catalog[1][item]=36&catalog[1][category]=4&catalog[1][template]=4

Grr de link doet het niet , je moet even zoeken in historie en dan het is het 1 van de laatste pagina"s.

edit : lees dat Wout Hamoen inmiddels is overleden :o

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie