jazz x sandro hit

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xSelina

jazz x sandro hit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-16 20:06

Hallo allemaal,
Ik zag een leuk paardje van Jazz x Sandro Hit. Weet iemand of dit een goede combinatie is qua karakter en potentie in de sport? Heb er eerlijk gezegd niet veel verstand van de invloed van vaders op een paard, daarom hoop ik dat jullie me er wat over kunnen vertellen :D . Ik weet wel dat Jazz erg heet kan zijn.

rink

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-16 22:42

Ik heb een Jazz x Sandro Hit. Erg lief paard in de omgang en met rijden heel eerlijk. Hij is echter wel kijkerig in het rijden en daardoor kan hij sensibel zijn als je hem er niet bij houd.. Het is een 11 jarige vosruin van ruim 1.75 Potentie voor de dressuursport heeft hij zeker! Ik heb hem nu 4 weken en hoop een leuke tijd te hebben met hem!
Afbeelding

Afbeelding

Gruis

Re: jazz x sandro hit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-16 22:59

Dat is erg moeilijk zo te zeggen. De ene Jazz is de andere niet en de ene Sandro Hit ook de andere niet. Zonder foto's of videos is echt helemaal niks te zeggen over of hij geschikt is voor de sport.

Maanoogje

Re: jazz x sandro hit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-16 23:08

Het ligt natuurlijk ook aan hoe de moeder is. Een paard kan net zo goed met een theoretisch slechte merrie gefokt zijn, zoals bijvoorbeeld een merrie met een lichamelijk gebrek die dan toch gebruikt wordt om mee te fokken want de sport kan ze niet in. Gebeurt vaker dan je zou denken zoiets, en daardoor komt er steeds meer onvoorzien ongemak bij paarden kijken, omdat dat soort gebreken verder verspreid worden.