Mara New Forest Pony

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

evelinedr

Mara New Forest Pony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-16 18:23

Hallo lieve bokkers!

Vorig jaar is op de manege waar ik rijd (Manege Blauw Gele Vendel in Pijnacker Zuid-Holland) mijn favoriete pony Mara verkocht. Mara is een bruine New Forest pony met een wit kolletje. Volgens mij was ze toen 12 jaar oud. Mara was een pittige merrie, ze ging altijd rennend en bokkend de bak rond. Omdat ze last van haar rug had werd ze de laatste paar maanden alleen nog maar bareback gereden. Ik was de enige die op haar reed omdat de rest het gewoon niet wilde of aandurfde.

Aan het einde van 2014 is ze op Marktplaats en Bokt gezet en ik heb dagelijks gekeken of ze al verkocht was. Na een aantal maanden waren beide berichten afgehaald en jullie begrijpen natuurlijk wel hoe opgelucht ik was. Ondertussen reed ik Mara nog steeds met veel plezier. Hoe lelijk ze ook kon kijken als je in haar stal stond, ze bedoelde het niet zo. Een paar weken later, Mara stond nog steeds op de manege. Ik was op vakantie in de meivakantie en kreeg ineens het berichtje dat Mara was verkocht door een fokker. Vroeger was ze altijd al fokmerrie geweest en dat zou ze nu weer worden. Doordat de fokker zo ver weg was was het geen optie om nog een keer terug te komen en Mara dan op te halen dus hebben ze haar gelijk meegenomen. Met pijn in mijn hart heb ik nooit afscheid kunnen nemen van Mara. Het leuke nieuws zou zijn, we zouden foto's van Mara en haar veulentje krijgen zodra ze die zou krijgen, maar sinds dien is er geen contact geweest.

Nu zou ik heel graag willen weten waar Mara op dit moment staat en daar hoop ik via Bokt achter te komen. Alle hulp is welkom ;)

Groetjes Eveline!

Hier nog een paar foto's van Mara

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

luckyluuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-16 20:45

FF op new forest stamboek site op facebook zetten.