nakomelingen van Rubert R

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

kim_1990

nakomelingen van Rubert R

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-16 08:43

Hoi,
Ik heb gezocht naar een topic voor nakomelingen van rubert R maar die kon ik niet vinden, mijn excuses als die er toch is!

Bij deze ben ik opzoek naar halfbroertjes en zusjes van mijn super leuke en knappe Rubert R boefje.

Ik heb een enorm veelzijdige, super lieve, asociaal knappe ruin met als afstamming Rubert R x Pablo x Goodwill.

Zoals sommige wel weten heeft Rubert zelf succesvol op 1,60m niveau gepresteerd en is hij naderhand verhuist en gecastreerd omdat ze vonden dat hij zich niet goed genoeg kon concentreren op de topsport.
Rubert R geniet nu van zijn welverdiende (actieve?) Pensioen bij een mevrouw in Engeland.

Wie o wie heeft er nog meer een nakomeling van Rubert R?

(Hieronder mijn rubert r ruin)
Afbeelding

Afbeelding

kim_1990

Re: nakomelingen van Rubert R

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-16 21:18

Helemaal geen andere rubertjes hier op bokt? Ik weet dat hij niet veel nakomelingen heeft maar bokt is vrij groot, had gehoopt hier wel een paar halfbroertjes/zusjes te vinden

Kathy1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 12:09

Jazeker! Ik heb er een, een merrie van bijna 11 jaar. KaRo's Bonita is een schimmel van Rubert x Goodtimes, die nu een klein jaar van ons is. Bonnie is 1.68 m en voorheen M gesprongen en B dressuur (was bijzaak ;)) Mijn dochter is 4x officieel met haar gestart en heeft 4 wpn en een 3e plek behaald. Zelf heb ik inmiddels ook een startkaart aangevraagd, na 15 jaar afwezigheid in de dressuurring. Met m'n vorige paard (een Pion) ben ik M1 geklasseerd geweest voordat hij helaas artrose kreeg.

Voor het meedoen aan springwedstrijden is Bonita voor mijn dochter nog te heet, komende zaterdag gaat een stalgenoot haar uitbrengen. Hij heeft hoge verwachtingen en is erg onder de indruk van haar capaciteit, dus ik ben heel erg benieuwd!

Afbeelding

Afbeelding

kim_1990

Re: nakomelingen van Rubert R

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-17 12:42

Wat een knapperd zeg!
Ik heb mijn rubert inmiddels al verkocht maar daarom niet minder leuk om halfbroertjes en zusjes te vinden!
Mijne kon gelukkig ook een aardige sprong maken. Ben benieuwd hoe die van jou het gaat doen. :D