Meer nakomelingen van Pavarotti(vd Helle)?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

OneAndOnlyx

Meer nakomelingen van Pavarotti(vd Helle)?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-15 10:01

Hoihoi!

Mijn BWP'er zijn vader heet Pavarotti van de Helle. Nu vroeg ik me af, omdat er gezegd word dat dit een best wel bekende vader is, wie heeft er nog meer een nakomeling van Pavarotti?

Het karakter van mijn paard is rustig, lief, vind alles best, wel een tikkeltje sloom maar zodra je lekker dressuurmatig met hem bezig gaat word hij lekker voorwaarts.

Afbeelding

beatje

Re: Meer nakomelingen van Pavarotti(vd Helle)?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 10:10

Het paard van mijn vriendin was een pavarotti vd Helle.Een super paard vond ik.Ze heeft het er ook best ver mee geschopt.Helaas is het verkocht ivm zwangerschappen en te lang stilstaan.
Paard was coole in haar hoofd,leergierig ruime bewegingen.Maar ze kon er toen een goede prijs voor krijgen dus ze had haar keus snel gemaakt.

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-15 10:15

beatje schreef:
Het paard van mijn vriendin was een pavarotti vd Helle.Een super paard vond ik.Ze heeft het er ook best ver mee geschopt.Helaas is het verkocht ivm zwangerschappen en te lang stilstaan.
Paard was coole in haar hoofd,leergierig ruime bewegingen.Maar ze kon er toen een goede prijs voor krijgen dus ze had haar keus snel gemaakt.

Mijne is ook echt geweldig. had 't niet beter kunnen krijgen. In januari ga ik mijn B debuut maken :D . Winner(zo heet mijn paard :o ) is ook een coole in het hoofd en doet altijd onwijs zijn best. Hij heeft ook behoorlijk ruime bewegingen, er zit een hele mooie middendraf in bijv.