Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

6marly6 schreef:Ik rijd een dochter van Sandro Hit bij en herken echt alles wat jullie zeggen! Heel lief paard maar idd met een gebruiksaanwijzing. Dingen vragen kun je proberen maar dan toch wel heul beleefd anders pech. Ze heeft idd ook een wisselend karakter dus echt per dag anders qua inzet enzo. Ook geen knuffel al heeft ze zo af en toe d'r momentjes. Echt een paard waar je samen mee aan het werk gaat (als je geluk hebt dus), wat het erg leuk maakt
Maar je hebt wel gelijk, als het dan lukt ben je echt samen bezig en dat is extra leuk! De manier waarop moet ik alleen nog zoeken op sommige momenten haha!
m9ara schreef:6marly6 schreef:Ik rijd een dochter van Sandro Hit bij en herken echt alles wat jullie zeggen! Heel lief paard maar idd met een gebruiksaanwijzing. Dingen vragen kun je proberen maar dan toch wel heul beleefd anders pech. Ze heeft idd ook een wisselend karakter dus echt per dag anders qua inzet enzo. Ook geen knuffel al heeft ze zo af en toe d'r momentjes. Echt een paard waar je samen mee aan het werk gaat (als je geluk hebt dus), wat het erg leuk maakt
Ik had echt niet verwacht dat dit allemaal zo overeen kwam bij paarden met dezelfde afstamming! Zo te lezen in dit topic komt dat karakter dan echt weg bij Sandro Hit. Vind het zelf heel moeilijk om alles zo beleefd te moeten vragenMaar je hebt wel gelijk, als het dan lukt ben je echt samen bezig en dat is extra leuk! De manier waarop moet ik alleen nog zoeken op sommige momenten haha!