Nakomeling Krack C

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
moniek21
Berichten: 4612
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 00:57

Hudson heeft wel een deken op een zomerdekentje , staat snachts ook lekker op stal . Hij heeft gelukkig ook niet veel haar hoef hem niet te scheren , een hele verademing .. Mijn vorige moest ik 4 x scheren in de winter .

Jeska2

Berichten: 541
Geregistreerd: 18-01-12

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 13:36

4x? :wow: vorige keer had ik aan 1x scheren genoeg gelukkig. Vorig jaar stond ze in een buitenstal dus daarom denk ik zoveel haar dit jaar. Ze staat nu in een binnenstal dus hopelijk dan volgend jaar wat minder haren :\

Haha weet niet meer wie het zei maar 'theedoek deken' vond ik erg grappig :')

moniek21
Berichten: 4612
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 15:20

Hahaha Jeska echt waar 4 x , het was een Duitser x Gelder .. Ik zei weleens een Duitser x Shetlander :') niet normaal zoveel haar als dat hij had :+
Daarom ben ik nu ook zo blij met Hudson z'n gladde velletje _/-\o_

__PrinCes

Berichten: 2551
Geregistreerd: 14-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 18:24

Nou lachen dit, eerste vliegles gehad vandaag :Y)
Zo onder het hek door geschoven en in de andere bak terecht gekomen.. :') aardige smak gemaakt en nu kan ik niet meer op mijn rechter been staan, is denk ik iets in mijn heup geschoten of zwaar gekneusd... Beetje jammer weer dit.
Heb echt nog nooit zulke vreselijke bokken mee gemaakt, man man man. :oo

moniek21
Berichten: 4612
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 18:49

Och jeetje zeg .. Ga je wel even langs de HA .. Straks zit er wel iets niet goed ..
Hoop dat je je snel weer beter voelt :)

Qleke
Berichten: 922
Geregistreerd: 20-01-07

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 19:00

Oh nee Princes dat meen je niet!!
Hopelijk niet te erg he!
Maar wel een hilarisch verhaal om achteraf te vertellen :')

__PrinCes

Berichten: 2551
Geregistreerd: 14-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 19:10

Ja ik moest er zelf eigenlijk ook wel om lachen ondanks de pijn :') . Ik dacht echt huh wtf, ben ik nu serieus onder het hek door geschoven... :o?

Jeska2

Berichten: 541
Geregistreerd: 18-01-12

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 19:13

:wow: dat doe je knap! Nee niet grappig natuurlijk als je nu zoveel pijn hebt... wel even laten checken hoor! Straks is er iets gescheurd oid...

__PrinCes

Berichten: 2551
Geregistreerd: 14-07-05

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 19:15

Ga ik zeker doen :j

Sharkj

Berichten: 1134
Geregistreerd: 27-03-11
Woonplaats: Delfgauw

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-16 18:13

Hopelijk niet iets ergs aan de val overgehouden?

Ben tijdje niet zo actief geweest , druk druk druk :')
Moest een nieuwe bijrijdster zoeken voor Fancy want mijn verzorgster is ermee gestopt omdat ze het niet kon combineren met werk en haar eigen paardje. Heel jammer , maar heb wel een leuk meisje gevonden nu. Helaas blijkt fancy toch niet voor ieder even makkelijk te zijn , de eerste die kwam proefrijden heeft gelijk even het mooie zand van de bak van dichtbij mogen bekijken. Gelukkig ging het met de 2 erna ietsje positiever. Tussen door nog bij de tandarts geweest , osteopaat geweest en volgende week komt de zadelmaker weer (is ook wel weer nodig) en dan hebben we alles weer gehad.

__PrinCes

Berichten: 2551
Geregistreerd: 14-07-05

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 16:26

Ik kon gewoon pas vanmorgen bij de dokter terecht terwijl het dinsdag is gebeurt, het is toch van de zotte :+
Gelukkig niks gebroken alleen heup zwaar gekneusd en moet mn schouder in de gaten houden, die gaat iedere dag meer pijn doen dus als dat niet minder wordt dan moet ik even terug komen want dan zit er hoogstwaarschijnlijk ergens een scheurtje.

Sharkj

Berichten: 1134
Geregistreerd: 27-03-11
Woonplaats: Delfgauw

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 17:41

Pfff lekker , die doktoren van tegenwoordig. Die van mij heeft ook nooit tijd...

Maar kneuzing is ook erg vervelend. Ben je ook wel ff zoet mee!

__PrinCes

Berichten: 2551
Geregistreerd: 14-07-05

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 18:20

Ja echt belachelijk, eerst sta je al een halfuur in de wacht voor je uberhaupt een afspraak kunt maken en vervolgens kun je nooit dezelfde of zelfs de volgende dag terecht :')

Jeska2

Berichten: 541
Geregistreerd: 18-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 20:57

Pff vertel mij wat, toen ik was gevallen had ik mijn sleutelbeen gebroken. Opgehaald met de ambulance want ik kon niks meer en ging zo ongeveer dood van de pijn. Na het maken van foto's (zo'n 2,5 uur later) moest het toch geopereerd worden. 'Je kunt over 2 weken terecht voor de operatie, tot die tijd kun je een paracetamol nemen'. 8)7 uiteindelijk kon ik na een boze papa en mama toch een halve week eerder terecht gelukkig.

Maar, gelukkig lijkt het mee te vallen Princes!!

__PrinCes

Berichten: 2551
Geregistreerd: 14-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-16 09:09

Ja bizar is dat. Moet je gewoon nog rond lopen met iets dat gebroken is.. 8)7

jvah
Berichten: 1
Geregistreerd: 01-10-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-16 09:41

Wij hebben ook een Krack C nakomeling :) :
Nil Dorado nakomeling van Dorado (gereden door Emmelie Scholtens maar ondertussen verkocht)
nog maar 3 jaar oud, pas zadelmak en al super wijs in zijn hoofdje en dan nog eens super gangen :)

Afbeelding

Sharkj

Berichten: 1134
Geregistreerd: 27-03-11
Woonplaats: Delfgauw

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-16 10:09

Wat een leukerd!

Qleke
Berichten: 922
Geregistreerd: 20-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-16 10:24

Die is heel leuk jvah!

Sharkj ja dan heb je idd weer alles eens gehad! Da's ook wel zonde als dat meisje van de eerste keer valt! Maar idd denk dat de mijne er ook niet blij van zou worden als er een te onervaren ruiter op zat.. Ze zijn heel fijngevoelig he de krackjes, een brute ruiter zijn ze niet mee gediend :D gelijk hebben ze!!

Mijne heeft vorig weekend al enkele niet misse wissels gedaan :D paar maanden geleden waren we ermee begonnen, maar na 2 of 3 keer weer tijdje laten liggen, want toen was zn galop nog niet sterk genoeg hadden we door. En door daaraan te werken gaat het hem nu iets makkelijker af :j dus nu langzaamaan opbouwen :D spanneeend!!!

Jeska2

Berichten: 541
Geregistreerd: 18-01-12

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-16 10:33

Wat een knapperd! Ook niet zo groot denk ik?

Goed bezig Qleke! En idd, brute Ruiters' zijn ze niet van gediend :o

Sharkj

Berichten: 1134
Geregistreerd: 27-03-11
Woonplaats: Delfgauw

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-16 11:47

Gelukkig heeft er nog nooit een echt brute ruiter opgezeten , maar ze voelen wel veilloos aan wat op hun rug zit inderdaad. Dit meisje was te voorzichtig en onzeker. Dat in combinatie met een jong en loperig paard gaat dus blijkbaar niet. Ze vind het sowieso raar als er iemand anders op stapt , maar als die gene niet duidelijk kan maken dat ze toch echt moet luisteren dan gaat het dus fout. :')

moniek21
Berichten: 4612
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 07:53

Dat is een leukerd Jvah, is hij niet zo groot of lijkt dat zo ?

Hudson gaat ook super , gisteren gelest en wauw echt heel fijn gaat hij lopen. Ze draf zit nu veel meer rust in mooie grote passen met de schoft omhoog..
We zijn met hem ook al begonnen spelenderwijs met een wissel. Pf dat valt nog niet mee hahaha hij springt van rechts naar links vrij vlot om achter na maar hij doet iets.. Van links naar rechts is een ander verhaal hahaha die snapt hij echte niet, met een zweepje erbij ( waar ik nooit mee rij omdat hij er panisch van wordt ) dan wordt het een soort van explosie gevaar hahaha maar ook dan gebeurd er wel wat ..
We hebben ons opgegeven voor de NH cup, we deden vorig jaar ook mee dat was ons eerste uitje..
Ben heel benieuwd hoe en wat dit jaar ;).

Qleke
Berichten: 922
Geregistreerd: 20-01-07

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 08:12

Haha ja Moniek die van mij hetzelfde met het zweepje... Daarom kan ik het niet echt gebruiken, want dan zet hij zn lichaam vast en geeft hij ook niet goed na..
Maar super voor je dat hij zo goed begint te lopen!!

vibabu

Berichten: 3417
Geregistreerd: 25-07-09

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 16:43

Hoe werkt die NH cup? En waar is die?
Ik ga woensdag een oefenparcoursje ergens anders springen. Mooi onder begeleiding. Ben heel benieuwd. Thuis is ze heel safe maar op ander terrein nog niet echt gesprongen. Ben dus benieuwd hoe ze aanpakt. Als het goed gaat mag ze de week daarna voor het echie een oefenparcours springen.

moniek21
Berichten: 4612
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 16:47

Vibabu, de NH cup is gewoon een soort van ibop proef met 2 andere in de baan . Het is in barsingerhorn.
Ik vond het erg leuk om mee te doen. Vandaar dat we weer gaan ;)
En komend jaar moet ik ook pavo rijden van m'n instructie :o hahaha ze is zo enthousiast over hem ..
gaan we daar ook een rondje doen ;) het is toch mooi in de buurt :)

vibabu

Berichten: 3417
Geregistreerd: 25-07-09

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 16:53

Heb je misschien een website oid? Ik kan niks vinden bij de vereniging. Is het alleen voor 3 en 4jarigen? Wel lekker dichtbij voor mij :D