Nakomeling Krack C

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Friesmeisjee

Berichten: 81
Geregistreerd: 25-09-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 11:09

Ik rijd ook een hele grote knappe Krack C nakomeling! het is een vrachtschip op zich, lekker lomp maar super braaf. :j

moniek21
Berichten: 4612
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 11:16

Wat leuk ekeuh, foto's :D :o

sinnema
Berichten: 26
Geregistreerd: 04-08-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 11:27

Afbeelding
moniek21 schreef:
Wat leuk ekeuh, foto's :D :o

Huh ik had er een foto bij gedaan hahaha maargoed, ik probeer het nog eens haha

__PrinCes

Berichten: 2552
Geregistreerd: 14-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 11:47

Toch grappig dat sommige Kracks zo groot zijn. Die van mij is echt een ukkie :+
Laatste keer meten was hij 1.61 :Y)

sinnema
Berichten: 26
Geregistreerd: 04-08-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 12:02

__PrinCes schreef:
Toch grappig dat sommige Kracks zo groot zijn. Die van mij is echt een ukkie :+
Laatste keer meten was hij 1.61 :Y)

Wow! Die is idd niet zo groot nee haha. Ik denk dat dit paard wel 1.78 is.. ik ben zelf ook noiets en ik kan er net wel net niet overheen kijken haha. Scheelt bijna 15 cm :+

__PrinCes

Berichten: 2552
Geregistreerd: 14-07-05

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 12:43

Gelukkig ben ik zelf ook niet veel groter dan mijn "paard" dus de verhouding is wel goed haha

essie_blue

Berichten: 4369
Geregistreerd: 06-05-08
Woonplaats: Gelderland

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 12:56

Wauw weer zo'n reus :D leuk! Zit wel veel verschil in bij de kracks.

Heb die van mij recentelijk gemeten op 1.57. E pony dus :) gisteren had ie wel weer 192 en 194.5 en 2x 2e in de M1. Doen het rustig aan maar hij gaat zeker enorm vooruit.

__PrinCes

Berichten: 2552
Geregistreerd: 14-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 13:13

Wow is fly serieus zo klein? Ik dacht echt veel groter :oo
Op zich het verschil tussen net paard en e pony zie je niet zo vind ik. Aangezien e pony's toch vaak meer een pony bouw heeft dan een klein gebleven paard :)

essie_blue

Berichten: 4369
Geregistreerd: 06-05-08
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 13:39

Nee klopt hij is natuurlijk ook gewoon paardgefokt.

Heb even filmpje van gisteren :)

sinnema
Berichten: 26
Geregistreerd: 04-08-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 13:44

essie_blue schreef:
Nee klopt hij is natuurlijk ook gewoon paardgefokt.

Heb even filmpje van gisteren :)
[ Video ]


Wauw ziet er goed uit!

Elise_K

Berichten: 3803
Geregistreerd: 27-07-05
Woonplaats: Nijkerkerveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 13:46

Is Fly maar een pony??! :o Dat zou je echt niet zeggen; ik vind hem een van de mooiste Krack nakomelingen en ik val op grote paarden ;) Dan ben jij zelf zeker niet zo groot?
Dit filmpje vind ik ook echt weer om te kwijlen, prachtig!

Van mij komt er even weinig eigen paardennieuws: Ik zit een half jaar in het buitenland en ondertussen traint mijn vriendin de mijne door. Inmiddels zijn ze L2+11, dus komt het M ook misschien wel binnenkort? Knopjes zitten er redelijk op.
Ik hoorde net ook dat hij de BB sgw van Neede met 1 stop op de eerste goed heeft rondgesprongen als eerste SGW. Nadat ik 2 jaar wekelijkse springlessen heb genomen en echt van heel ver heb moeten komen met dit paard qua springen, ben ik super trots natuurlijk :D

vibabu

Berichten: 3417
Geregistreerd: 25-07-09

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 14:02

Dat gaat lekker zo elise haha.

Ik heb vandaag mn L2 debuut gemaakt. Laatste keer wedstrijd was in Ermelo op de hippiade in de B. Was toch wel even iets anders vandaag :') eerste proef liep ze constant te schudden met dr hoofd, alsof er een vlieg in haar oor zat maar volgens mij zat dat helemaal niet. Ook was de bak iets te klein met hoe heet ze was :') galop in de middendraf en wat gekke sprongen in galop, naja vind ik niet zo erg, daar is ze jong voor. Uiteindelijk dan ook terecht 172 punten. 2e proef ging beter maar ik bleef wat achter met rijden..... zonde want er zat dus meer in. Wel 186 punten en een 1e prijs.

essie_blue

Berichten: 4369
Geregistreerd: 06-05-08
Woonplaats: Gelderland

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 14:06

Wat een leuk compliment! Dankjewel. Ik ben zelf ongeveer 1.67, dus inderdaad niet zo lang :D

Waar zit je in het buitenland? En superleuk dat je paard wordt doorgetraind en dat dat zo goed gaat!

Toch knap een puntje erbij vibabu! Gefeliciteerd!

__PrinCes

Berichten: 2552
Geregistreerd: 14-07-05

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 16:06

Nette punten essie_blue, en ziet er ook super netjes uit! En die knotten wauw!

Fijn Elise dat je paard wordt doorgereden, om nou je paard een halfjaar vakantie te geven is ook weer zo wat :')

Gefeliciteerd Vibabu, voor een debuut mag je toch niet klagen met deze punten vind ik!

Elise_K

Berichten: 3803
Geregistreerd: 27-07-05
Woonplaats: Nijkerkerveen

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 18:05

Ik zit in Taiwan, nou niet echt om de hoek om paardlief mee te nemen ;) Deze vriendin heeft hem ook al gereden toen ik 8 weken revalideerde van mijn operatie, dus hij is al even op "proef" geweest, dat maakt het ook wat makkelijker denk ik.

Zeker een net debuut Vibabu, zeker gezien je de L1 hebt overgeslagen!

essie_blue

Berichten: 4369
Geregistreerd: 06-05-08
Woonplaats: Gelderland

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 18:15

Oh jeetje ja dat is zeker ver weg! Mag ik vragen waarvoor? Werk/studie? :) lijkt me heel gaaf om eens die kant op te gaan.

Qleke
Berichten: 922
Geregistreerd: 20-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 18:53

Proficiat Essie! En heel leuk filmpje! Ik had ook gedacht dat jij en je paard veel groter waren :oo

Elise_K

Berichten: 3803
Geregistreerd: 27-07-05
Woonplaats: Nijkerkerveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 18:54

Ik doe hier vakken voor mijn master! Maar mer 2.5 dag per week college voelt het tot nu toe vooral als een lange vakantie ;)

Jeska2

Berichten: 541
Geregistreerd: 18-01-12

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 19:12

Goed bezig essie! ziet er goed uit :)

En gaaf Elise, wat voor studie doe je?

Zitten jullie paarden ook al zo in het haar? :\ ik ben net terug van vakantie en *BAM* Gina dr vacht is explosief gegroeid.. dat wordt weer scheren ben ik bang!

__PrinCes

Berichten: 2552
Geregistreerd: 14-07-05

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 19:35

Bij die van mij valt het wel mee met de vacht! Heb sinds deze week snachts zo'n theedoek deken op om hopelijk de beharing wat binnen de perken te houden :+
Vorig jaar ook rond deze tijd zo'n deken op gedaan en toen had hij in de winter ook niet zo veel vacht.

Qleke
Berichten: 922
Geregistreerd: 20-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 19:45

Die van mij heeft 's nachts ook een dekentje op van 50g. Maar hij krijgt al wat haar.. Denk dat ik hem binnekort ga scheren! Voor het zweten vind ik dat echt veel makkelijker! Anders sta je daar een halfuur te wachten onder het solarium tot ze droog zijn... Dan is het afstappen en dekentjes op :D veeeel handiger vind ik!

vibabu

Berichten: 3417
Geregistreerd: 25-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 19:57

Dank jullie :o was zelf niet helemaal tevreden. Maar ze voelde sommige stukken wel heel fijn dus daar hou ik maar aan vast. Had wel het gevoel dat ik nu gewoon kilometers moet maken.

Mn krack heb ik nog bloot staan maar die staat in een binnen stal met een stuk of 20 andere paarden. Ze krijgt wel een beetje bacht maar vind het op stal echt veel te warm voor een deken. Andere staat in dezelfde stal maar met buitenluik en die heb ik wel een deken op. Maar het scheelt zoveel graden overdag of in de avond! Dus weer lekker dekentje op dekentje af :(

essie_blue

Berichten: 4369
Geregistreerd: 06-05-08
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 20:29

Lekker van genieten Elise!!

Vervelend he die paarden met hun vacht. Perry (19 jaar) maakt de laatste jaren ook meer vacht aan, die scheer ik dan gewoon. Fly is net een paling zo glad :') gelukkig maar.

moniek21
Berichten: 4612
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 20:35

Ziet er goed uit essie, knappe fly .

Hij is leuk sinnema.. wat doe je allemaal met hem ?

Hier ook weinig nieuws , Hudson doet het super .. train nu thuis lekker verder voor de indoorkampioenschappen L2 , start hem daarvoor een keer misschien 2 × in het L2 en dan gaan we er voor .. nu zijn we eerst bezig om die draf te verbeteren ..

Theduchess

Berichten: 154
Geregistreerd: 01-07-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 20:40

Gaaf filmpje! Had ook geen idee dat fly een E pony was Ik dacht echt wel minimaal 1.60, nou is die van mij ook maar 1.65 maar ze staat hoog op haar benen en ze is vrij slank.

Mijn paard staat ook binnen en nog niet onder een deken, die ligt 's nachts toch languit in het stro.Afbeelding