Nakomeling Krack C

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
__PrinCes

Berichten: 2552
Geregistreerd: 14-07-05

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-16 17:37

Dat ziet er heel goed uit zeg moniek!

Ik heb zojuist bij de Bit een weekend tas van ariat gewonben. Je kon je grappigste foto insturen van jou en je paard. Mijn krack doet graag photobombs:') ik wilde eigenlijk een selfie met mijn vriend maken..
Afbeelding

moniek21
Berichten: 4612
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-16 18:32

Wauw wat een super foto hahaha

Jeska2

Berichten: 541
Geregistreerd: 18-01-12

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-16 18:53

Haha wat een leuke foto!

Ziet er super goed uit Moniek!! Leuke lesgeefster heb je volgens mij!

Ik heb vandaag toch zo fijn gereden! Voor het eerst sinds tijden weer een totaal ontspannen paard.. :D helemaal blij haha

moniek21
Berichten: 4612
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-16 19:16

Dank je Jeska .. ja klopt heerlijk nuchter en enthousiast ;)

Qleke
Berichten: 922
Geregistreerd: 20-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-16 20:57

Ziet er echt goed uit moniek!! Hij kan zeker bewegen :wow:

moniek21
Berichten: 4612
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-16 22:30

Thnx ;)

Theduchess

Berichten: 154
Geregistreerd: 01-07-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 11:44

moniek21 schreef:
Die Hudson die gaat zo vooruit , ben trots op hem hoe onwijs z'n best hij doet. Stukje les gefilmd vandaag ;)

https://youtu.be/3meVcCv8rnI

Dat ziet er goed uit zeg! Dikke winstpunten halen dan he

moniek21
Berichten: 4612
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 12:20

Dank je wel , we gaan ervoor om bij de beste 8 van het baantje te zitten ;)

moniek21
Berichten: 4612
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-16 20:05

Vandaag op de hippique geweest :)
Wat was hij relaxt echt super gaaf, met losrijden gebeurde er erg veel , 4 tallen waar je bijna omver door werd gereden , luidsprekers paarden die tijdens de prijsuitreiking aan de kletter gingen mensen die domme dingen deden langs de baan net als je langs rij haha , maar wat heeft hij zich groots gedragen echt weer een boost in het vertrouwen.
De proef hahaha we gingen voor de dood of de gladiolen hahaha wat resulteerde in dat ons tempo veel te hoog lag in draf ( die draf zijn we natuurlijk thuis mee aan het werk en wilde nu niet terug vallen in z'n oude " krabbel " drafje ) maar wel ruim hahaha geen hele grote fouten gemaakt dus top gedaan , we hadden evengoed 62,50 % . Bovenal ben ik erg trots op hoe hij zich heeft gedragen , we zijn weer een ervaring rijker en gaan nu lekker verder trainen.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

vibabu

Berichten: 3417
Geregistreerd: 25-07-09

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-16 20:13

Gefeliciteerd! Mooie score toch!

Waarschijnlijk zag je mij aan de kletter gaan :') was af en toe een beetje stuurloos en ging als een hertje over het terrein.

Maar wat was het gaaf om daar te rijden!

Jeska2

Berichten: 541
Geregistreerd: 18-01-12

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-16 20:32

Haha ik wilde net vragen hoe het was gegaan!

Bij Moniek wel goed dus! Super knap van je jonkie, stoer hoor!

Vibabu, heb je het terrein al crossend verkend? :=

vibabu

Berichten: 3417
Geregistreerd: 25-07-09

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-16 20:41

Vooral als een hertje :') kop in de lucht en stuiteren maar :D dat was in het begin omdat andere paard wegging. Heb toch wel en paar mensen aangereden maar kon er weinig aan doen :D
Proef ging aardig maar had 3 grote fouten er in zitten dus ben uiteindelijk met 65.22% als 14e geeindigd. Baalde van mn fouten!
Daarna nog even uitstappen en toen was prijsuitreiking, die paardem met oranje dekens waren wel heel raar en ze ontplofte weer een paar keer :')

Jeska2

Berichten: 541
Geregistreerd: 18-01-12

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-16 21:19

Haha ach als je maar bent blijven zitten! ;) nog best nette punten toch?!

Dat als een hertje herken ik in ieder geval heel goed, misschien dat Gina daarom officieel wel Gazelle heet :')

moniek21
Berichten: 4612
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-16 00:49

Vibabu , hahaha dan zou ik je best gezien kunnen hebben idd hahaha .. Hudson schoot ook wel een keer af hoor op die ererondes ;) maar idd wat een imponerend gebeuren .. Was zo trots op hem hoe hij zich hield :)

vibabu

Berichten: 3417
Geregistreerd: 25-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-16 07:13

Een klein vosje :) zou zomaar kunnen dat ik op je af gestormd kwam. Sorry :o deed het niet expres. In tegenstelling tot die meertallen. Wat een rare lui..... Zag dat er een aangereden werd en degene die stug doorreed lachen :/ deed totaal geen moeite om een ander te ontwijken.

Die van mijngas van slag omdat z'n vriend weg was. Wilde met vlagen naar de plek waar hij hem voor het laatst had gezien en gehoord :') daarom deed ze zo stom wild :D

Ik ben ook super trots! En volgend jaar wil ik weer :o

moniek21
Berichten: 4612
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-16 08:22

Vibabu.. Nee joh als die zo in paniek was die van jou dan geeft dat toch helemaal niet , kan je niks aan doen . Maar doelde idd meer op de viertallen die gewoon maar stug doorreden .. Eentje reed echt bijna tegen me aan ik zei er wat van nou mooi geen reactie he :( ..

vibabu

Berichten: 3417
Geregistreerd: 25-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-16 17:40

Kon er ook echt niks aan doen, ze was van slag omdat de ander er niet was :') maar dat moet ze ook maar leren....

Misschien dat ik dat gezien heb... diegene begon gewoon te lachen :/ maar dat
Was nadat ze je aanreed. Echt heel bijzonder.

__PrinCes

Berichten: 2552
Geregistreerd: 14-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-16 18:40

Harstikke netjes toch Moniek! *\o/* Fijn dat hij zich zo stoer heeft gedragen en belachelijk van die 4 tallen. Man man man.
Ik heb vroeger wel eens op het losrijdterrein zo'n jachtgroep erbij gehad met van die toeters en die honden. Nou dat was ook echt een giller :')

Vind het nog nette punten hoor vibabu :j zeker als het inrijden zo'n drama was. Snap echt niet dat die wedstrijd organisaties daar geen rekening mee houden..

Mijn eerste stap naar wedstrijden is gezet, ik heb een wedstrijd jasje gekregen van mijn ouders (alvast voor mijn verjaardag) *\o/*

Qleke
Berichten: 922
Geregistreerd: 20-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 10:26

Goed gedaan Moniek en Vibabu!
Achttal en viertal, ik kan er van meespreken... Maar wat kan je doen he.. Onlangs kwam er ook plots een achttal inrijden in mijn ring, kan je geen kant meer op natuurlijk...

Das leuk Princes!! Spanneeeend :):)

Ben tegenwoordig wat minder online, maar heb het echt druk nu op mn nieuwe werk!! Maar ik klaag niet, dat is wat ik wilde :D
Hier gaat alles zn gangetje, volgende week heb ik provinciaal en er zijn dubbele winstpunten te verdrienen, dus mss toch een waterkansje voor het nationaal :) gewoon ons best doen, de rest zien we wel...

Qleke
Berichten: 922
Geregistreerd: 20-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 21:44


Qleke
Berichten: 922
Geregistreerd: 20-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-16 12:31

Het provinciaal zit erop!
[***] liep heel goed, maar we kregen geen punten helaas... Geen nationaal dus, maar ik treur niet, we hebben echt een geweldige zomer gehad!! :)
In het totaalklassement zijn we als 4de geëindigd!

__PrinCes

Berichten: 2552
Geregistreerd: 14-07-05

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-16 20:53

Vind die demo er super netjes uitzien Qleke!
En 4e is hartstikke netjes toch! Jammer dat je dan geen punten hebt maar een 4e plaats lijkt me zeker niet slecht!

Halo begint een beetje praatjes te krijgen. Ik zet hem vaak niet genoeg aan het werk en dan gaat hij heel de tijd lopen klieren.
Vandaag schrok hij weer ergens van en ging hij daarna spanning vast lopen houden, en daarna lekker ontploffen als je denkt dat het voobij is.. :') nu maar wat vaker lessen zodat het hopelijk allemaal wat beter gaat en ik wat strenger word..

Qleke
Berichten: 922
Geregistreerd: 20-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-16 21:04

Dankje Princes! Ja in totaal 4de ben ik ook heel blij mee!! Maar provinciaal was ik 9de en dat had ik anders verwacht.. De jury schreef zelfs op mijn coupon dat travers op 3 hoefslagen moet, dan weet je genoeg :))

Ja les is zo belangrijk he!! In begin snakte ik elke week naar mn les denkend dat ik het weekend niet ging halen :D maar nu leer ik al meer mijn plan trekken en dat moet je hebben idd! Ik probeer op één lijn te zitten met [***], maar sommige paarden hebben net meer dominantie en dan gaat dat moeilijker, moet je er wel een beetje boven staan!

__PrinCes

Berichten: 2552
Geregistreerd: 14-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-16 21:21

Ach gelukkig komen er vast nog veel meer wedstrijden! Je was ook van plan om in Nederland te gaan starten toch?

Ja meneertje is heel lang echt super braaf geweest maar ik denk dat er nu een puber periode aan zit te komen en krijgt hij ineens heel veel praatjes := op zich wel goed want daarna wordt het weer beter maar die 3 dubbele luchtsprongen mogen van mij wel achterwege blijven, daar hou ik niet zo van :Y)

Qleke
Berichten: 922
Geregistreerd: 20-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-16 22:50

Haha nee luchtsprongen dat is niet alles :D

Het zomerseizoen is nu voor ons voorbij en we moeten een klasse hoger, met de wissels dus denk dat ik een paar maanden thuis blijf nu om te trainen :j
Hij heeft afgelopen jaar winter en zomer wel bijna 20 wedstrijden gelopen denk ik.. Ben nu met de wissels aan't werk en dat verloopt heel langzaam en wil hem er ook tijd voor geven! Is niet niks en ik ben ook geen pro, dus gewoon kalm aan :)
Idd wedstrijden in nl heb ik over nagedacht en zit nog steeds te spelen. Momenteel houdt de afstand mij tegen en mijn papa die weinig tijd heeft door onze verhuis enzo... Uiteindelijk eens hij de wissels goed onder de knie heeft, kan ik ook vlp nationaal starten en dat zijn meestal super bodems en accomodaties!
Maar momenteel effe een wedstrijd-break :D (als ik het kan volhouden toch := )