Nakomeling Krack C

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
moniek21
Berichten: 4612
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 19:53

Ik weet ook zeker dat het goed komt , je bent een hele fijne ruiter en jullie zijn een mooie combinatie .

Qleke
Berichten: 922
Geregistreerd: 20-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 22:02

Dat is echt heel lief Moniek, dankje :)

vibabu

Berichten: 3417
Geregistreerd: 25-07-09

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-18 10:48

Zo, tijd weggeweest, niet echt goed bijgelezen alleen van huds die 75 punten liep in de cup. netjes!!

ik heb afgelopen maandag de laatste punten voor het L gehaald :) en een mooie 2e prijs mee mogen nemen op de landbouwda g in Opmeer. Verder doe ik weinig met de paarden... zondag mogen ze weer eens een crossje lopen in Oudkarspel.

moniek21
Berichten: 4612
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-18 15:07

Super goed Vibabu , leuk dat je zondag naar Oudkarspel gaat .. ik ben helaas niet vrij anders had ik langs gekomen om te kijken :)

R_emkee

Berichten: 3455
Geregistreerd: 11-09-06
Woonplaats: Tussen apeldoorn en Arnhem in

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-18 17:12

Zo helaas zit de gelderse derop :(

Zelf beetje gepruts met goede been lichtrijden.. heb ik normaal niet in de proef zelf. zenuwen

Maar hier toch een leuke foto :)
Afbeelding

Elise_K

Berichten: 3802
Geregistreerd: 27-07-05
Woonplaats: Nijkerkerveen

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-18 17:19

Hoe waren je punten? Niet zo best als ik je reactie zo lees?

R_emkee

Berichten: 3455
Geregistreerd: 11-09-06
Woonplaats: Tussen apeldoorn en Arnhem in

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-18 17:23

Elise_K schreef:
Hoe waren je punten? Niet zo best als ik je reactie zo lees?


Mhwa 179,5 en 186

Elise_K

Berichten: 3802
Geregistreerd: 27-07-05
Woonplaats: Nijkerkerveen

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-18 17:33

Mag je toch tevreden over zijn! Zeker op de Gelderse krijg je je winstpunten écht niet cadeau! Foto ziet er ook erg gelikt uit :D :j

moniek21
Berichten: 4612
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-18 17:42

Zonde dat je last had van de zenuwen , maar zeker niet gek hoor het is toch spannend zon kampioenschap .
Je punten zijn evengoed netjes kun je echt wel blij mee zijn , op naar het L1 ;)

R_emkee

Berichten: 3455
Geregistreerd: 11-09-06
Woonplaats: Tussen apeldoorn en Arnhem in

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-18 19:01

Jaa maar ben 16e van de 20 geworden waarvan 2 niet gestart. Dus dat zit me niet lekker haha :p

moniek21
Berichten: 4612
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-18 19:03

Geloof me remke het is een kwestie van km’s maken , je verkijkt je erop hoeveel stress erbij komt kijken ..

R_emkee

Berichten: 3455
Geregistreerd: 11-09-06
Woonplaats: Tussen apeldoorn en Arnhem in

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-18 19:16

moniek21 schreef:
Geloof me remke het is een kwestie van km’s maken , je verkijkt je erop hoeveel stress erbij komt kijken ..


Hihi is ook zo ;) maar op zo'n dag baal je dan gewoon zeker als dan fb leest aah door naar de finale haha :p

moniek21
Berichten: 4612
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-18 20:41

Snap ik helemaal , weet je hoevaak ik baal van mezelf na een wedstrijd .. Pff zo vaak , ik neem me zelf telkens voor om te rijden zoals ik thuis rij .. en met losrijden lukt dat ook ! Maaaarrrrr dan kom ik de baan binnen en begint mn proef .. ik stop met rijden en ga alleen maar liften .. echt dan baal ik ook zo van mezelf .. maar goed dat is km’s maken en ik weet waar het aan ligt , dus kan alleen maar de volgende keer proberen het wel te doen ;)

Qleke
Berichten: 922
Geregistreerd: 20-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-18 20:59

Toch goed gedaan Remke! Je bent er geraakt, hebt meegedaan, dat is toch het belangrijkste :) ik heb ook al geblunderd op belangrijke wedstrijden, dat is echt normaal hoor! Toen baalde ik ook heeeel erg, achteraf gezien jammer want het waren toch maar peanuts die misgegaan zijn!! Je moet blij zijn met wat je bereikt hebt, echt! :)

vibabu

Berichten: 3417
Geregistreerd: 25-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 10:10

Ik heb je op de startlijst zien staan Moniek :D

Komt wel goed Remke. Ik heb het ook hoor, denk dat iedereen het wel heeft. Al moet ik zeggen dat ik nu meestal een knop om lam zetten en echt in een bubbel terecht kom. Niet heel aardig voor mensen om me heen want ik doe niet meer mee aan de gesprekken die zij hebben maar daarvoor kom je ook niet op wedstrijd. Als het lukt dan duurt het ook even voordat ik kan vertellen over mijn proef hoe het uiteindelijk ging omdat ik gefocust was op elk onderdeel apart en niet de gehele proef.

Gister foutloos gesprongen en met 3 stops de cross uitgereden. Heb wel precies zo gereden zoals ik zou willen rijden en daar was ik heel blij mee (gevalletje wat remke ook heeft) In de cross hadden ze ter decoratie een paar paarse koeien neergezet, ik kreeg hem met geen mogelijkheid in de buurt |( uiteindelijk toch gelukt maar wel een stop op de hindernis. Daarna was ze er een beetje een potje van aan het maken. Keihard wegrennen naar links. Klap gegeven en toen foutloos afgemaakt. Ze weet het dus echt wel :7

Andere paard gewond de cross uit. Bleef hangen met een been achter een sprong maar heeft een krampbeen. Zag er heel heftig uit dat ze op 3 benen stond. Meneer van een school (waar ik elke keer wel iets mee heb) kwam meteen naar me toegerend om paard vast te pakken en me van paard te trekken. Op ons gemakje teruggelopen en bij veearts weer helemaal goedgekeurd. Beetje lakschade. Jammer... nu is ze met een "slechte" ervaring de cross uit terwijl er eigenlijk niks aan de hand was.

R_emkee

Berichten: 3455
Geregistreerd: 11-09-06
Woonplaats: Tussen apeldoorn en Arnhem in

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 10:19

Jemug paarse koeien jaa dat is welerg heftig idd ! Goed dat je toch hebt uitgereden. En balen van die andere maar liever uit de cross halen dan kapot rijden :)

Qleke
Berichten: 922
Geregistreerd: 20-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 10:05

Klinkt als een bewogen dagje Vibabu! Gelukkig alles goed gekomen, hopelijk geen te slechte ervaring voor haar!

Onze wedstrijd ging goed, toch weer progressie al nam hij wat over in de galop! Drafstuk opnieuw goed maar nu nog iets correcter qua lijnen, helaas geen punten gekregen! Ach, op naar morgen! Daarna heeft hij effe geen wedstrijd en proberen we de s&t een keer in te steken! Heb gisteren een kopstuk gekocht O:) spannend he!

moniek21
Berichten: 4612
Geregistreerd: 18-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 13:54

Wat een dag Vibabu .. die paarse koeien dat snap ik wel }:0
Vervelend van je andere , gelukkig viel het allemaal mee .. wel zuur om er dan zo uit te moeten .

Qleke , jammer dat je geen punten had , ik hoop dat het de komende keer beter gaat en dan met S&T spannend hoor :j

Qleke
Berichten: 922
Geregistreerd: 20-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-18 18:27

Vandaag een beetje spanning in het galopwerk wat zorgde voor extra wissels, maar geen extra punten helaas :') nog een beetje meer geduld hebben beide...
Oja de s&t is te klein, heb eerst een groter kopstuk moeten bestellen :)

moniek21
Berichten: 4612
Geregistreerd: 18-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-18 18:47

Wauw wat een dag vandaag *\o/*
In een super sterk deelnemersveld zijn wij heel knap 21e geworden van de 35 met 76,2 punten.
Ruim een punt meer dan op de voorselectie .. ik ben blij :D ik ging wel voor een beter galop cijfer maar helaas was ik een deel vergeten/kwijt omdat de voorlezer niet te verstaan was , en het was voor mij niet duidelijk dat je OF een vliegende wissel OF een eenvoudige wissel mocht laten zien ... ik dacht dat je allebei moest laten zien .. hierdoor 1 eenvoudige goed en 1 verpest , de vliegende waren wel goed .
Maar zo trots op Mn Hudsie die zich daar zo goed heeft laten zien <3


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Qleke
Berichten: 922
Geregistreerd: 20-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-18 18:50

Super gedaan Moniek, proficiat!! Knappe foto’s, dat blijven altijd mooie herinneringen! <3

moniek21
Berichten: 4612
Geregistreerd: 18-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-18 18:51

Qleke schreef:
Vandaag een beetje spanning in het galopwerk wat zorgde voor extra wissels, maar geen extra punten helaas :') nog een beetje meer geduld hebben beide...
Oja de s&t is te klein, heb eerst een groter kopstuk moeten bestellen :)


Haha jammer hè dat ze de vrije oefeningen niet kunnen waarderen :')
Jammer van je hoofdstel maar fijn dat je een ander kopstuk kunt kopen .

moniek21
Berichten: 4612
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-18 18:51

Dank je wel Q, ja idd dat zijn mooie herinneringen :D

moniek21
Berichten: 4612
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-18 16:33

Ik werd gisteren gebeld door een Duitser die Hudson had gespot op de pavo , hij wil de 26e langs komen :)
Ik ben nu nog even op vakantie .. ;)

__PrinCes

Berichten: 2551
Geregistreerd: 14-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-18 17:34

moniek21 schreef:
Ik werd gisteren gebeld door een Duitser die Hudson had gespot op de pavo , hij wil de 26e langs komen :)
Ik ben nu nog even op vakantie .. ;)


Spannend!
En fijne vakantie, waar ben je heen? :)