Nakomeling Krack C

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Qleke
Berichten: 922
Geregistreerd: 20-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-18 12:32

Haha zijn leuke foto’s Princes!! Mijn [***] heeft ook echt een ezelsuitdrukking op foto :P
Wat kan helpen is iemand die met iets spannends zwaait, paraplu ofzo :D

__PrinCes

Berichten: 2551
Geregistreerd: 14-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-18 13:05

Ja we hadden een voerschep met snoepjes die rammelde maar het mocht niet erg baten :') ze zijn ook beiden niet zo snel onder de indruk van nieuwe of gekke dingen.. :Y)

moniek21
Berichten: 4612
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-18 15:14

Princes , wat een super leuke foto’s :j
Hudson is ook altijd erg moeilijk met foto’s .. altijd de andere kant op kijken of zn oren op standje ezel _O-

R_emkee

Berichten: 3455
Geregistreerd: 11-09-06
Woonplaats: Tussen apeldoorn en Arnhem in

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 17:55

SPAMM!!! <3 <3 <3

Afbeelding
Afbeelding

moniek21
Berichten: 4612
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 21:00

Ahhh wat een leukkies Remke <3

__PrinCes

Berichten: 2551
Geregistreerd: 14-07-05

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 23:19

Zo lief Remke <3

Jeska2

Berichten: 541
Geregistreerd: 18-01-12

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-18 21:06

Cute!!

moniek21
Berichten: 4612
Geregistreerd: 18-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-18 19:38

Morgen gaan we weer op wedstrijd voor de selectie , hopelijk gaat hij net zo fijn als van de week bij de klanten die er waren :j we zijn in een ver gevorderd stadium voor de verkoop .. hij id door een andere DA goedgekeurd en nu is het alleen nog wachten of ze hem neemt of niet ... heel spannend !!
Ook nog even puppy spam :D
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Qleke
Berichten: 922
Geregistreerd: 20-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-18 11:35

Spannend Moniek!
Ik duim voor je! +:)+

En wat schattig :D

moniek21
Berichten: 4612
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-18 12:54

Op wedstrijd geweest vanmorgen .. eerste proef niet heel fijn gereden .. toch 213,5 en de 2e proef ons herpakt .. 237 .. niet een heel goed gevoel maar het beeld was dus anders :')
Nog niets gehoord van die klanten :o

__PrinCes

Berichten: 2551
Geregistreerd: 14-07-05

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-18 16:22

Super punten!

R_emkee

Berichten: 3455
Geregistreerd: 11-09-06
Woonplaats: Tussen apeldoorn en Arnhem in

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-18 17:16

Aahw lieff in dat badje! :D

Maar netjes dat je je zo herpakt hebt weer joh! wat een verschil idd
hopen dat je wat hoort van de klanten :)

vibabuJarig

Berichten: 3417
Geregistreerd: 25-07-09

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-18 23:55

Wat goed zeg!!! Mooie punten!

Mijn zus is vandaag voor de 2e keer z1 gestart. Zaten hele mooie stukken tussen, helaas alleen de stap mislukt en alle eenvoudige wissels gingen ook niet top :') 1e proef 209,5 en 2e proef 201,5. Wel heel leuk jury commentaar dat het een kwaliteitsvol paard is en heel fijn gereden, en ja de spanning en het stuiteren.... dat hoefde ze niet te vertellen :D het stilstaan bij de jurywagen vond ze ook maar onzin.
Morgen gaan ze weer en volgende week mag ik crossen!

moniek21
Berichten: 4612
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-18 07:49

Klinkt als km’s maken vibabu , leuk jury commentaar en een nette punt in dr eerste proef +:)+
Succes vandaag , gaaf crossen .. ik zou dat ook weleens een keer willen doen :D

Elise_K

Berichten: 3802
Geregistreerd: 27-07-05
Woonplaats: Nijkerkerveen

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-18 09:23

Zooo... ook weer bijgelezen :D
Gefeliciteerd met de punten iedereen! Fijn dat je toch nog voor de verkoop zelf fijn hebt kunnen starten Moniek!

Vibabu, ga je naar Oudkarspel toevallig?

Hier vooral bezig met springen en crossen. Om de week eigenlijk wel een sgw gepland staan en tussendoor vooral springwedstrijden gepakt. In de cross zit nu zeker progressie, springen nu helaas even niet zo.
Het is zelfs zo erg dat ik nu al maanden de punten voor t Z heb maar er gewoon nog niet aan toe ben gekomen om te starten := Dat gaat over 2 weken dan wel gebeuren. Gisteren ook een nieuw dressuurzadel gekregen waar ik heerlijk in kan doorzitten, dus heb er wel weer motivatie voor gekregen! (Moest wel lachen trouwens toen de zadelmaker vroeg wat voor paard het was. "Krack C en Gribaldi? Wie zet dát dan weer bij elkaar? Das toch vragen om problemen?" := )


En nog wat leuke cross plaatjes van afgelopen weken :)





Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

__PrinCes

Berichten: 2551
Geregistreerd: 14-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-18 09:54

Leuke plaatjes elise!

Grappig he. Ik hoor dat ook vaak, Halo is Krack C x Jazz, dan krijg je altijd te horen van dat kan niet goed gaan.. dat blijkt ook wel inderdaad :+
Maar zou het dan aan Krack C liggen? :o?

Qleke
Berichten: 922
Geregistreerd: 20-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-18 11:10

Proficiat Moniek!!

Wat een gave foto’s Elise :o heb ik echt bewondering voor!!

En nee hoor Princes, Krackjes zijn niet moeilijk qua karakter vind ik, gewoon heel sensibel. En teveel bloed is gewoon teveel soms :D

Het is leuk dat je zoveel afwisseling doet met haar Vibabu!! Zal deugd doen als ze idd zoveel energie over heeft :)

moniek21
Berichten: 4612
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-18 13:34

Hahaha ik heb dat idd ook wel gehoord .. Krack x jazz ? Wat een horror _O-

Hele gave foto’s Elise , super stoer !

R_emkee

Berichten: 3455
Geregistreerd: 11-09-06
Woonplaats: Tussen apeldoorn en Arnhem in

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-18 14:50

Heee meide

Wie van jullie wil er shoot bij het water ? :) het is bij herpenduin :)

Heb al een shoot staan daar en dacht als er meer willen :)

Qleke
Berichten: 922
Geregistreerd: 20-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-18 07:54

Beetje ver voor mij Remke :D
Maar klinkt leuk!

vibabuJarig

Berichten: 3417
Geregistreerd: 25-07-09

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-18 18:24

Klopt Elise! Ik moet rond 10 uur crossen met de vos. En 11 uur de ander :') doe jij ook mee?

Ach op zich die afstammingen.... lijkt wel alsof mensen denken dat je op papier kan rijden. Uiteindelijk is het wat van pa, wat van ma en de rest moet uit de hemel komen ;)

Elise_K

Berichten: 3802
Geregistreerd: 27-07-05
Woonplaats: Nijkerkerveen

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-18 22:08

Ja ik ben er ook! 10:50 dressuur en half 1 springen :)

moniek21
Berichten: 4612
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-18 02:18

Vibabu en Elise wat super leuk dat jullie daar allebei gaan starten .. wel even een foto maken hè :j

vibabuJarig

Berichten: 3417
Geregistreerd: 25-07-09

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-18 07:27

Ah dan zie ik je net niet denk ik. Ik rij zonder dressuur :D zou eerst alleen de jongste starten en die heeft wat moeite nog met dressuur :') ik spring om 9.40 en cross om 10 met vos. 10.56 moet ik de andere springen. Wordt nog een uitdaging.... in 55 minuten de cross rijden, veearts, omzadelen en ander inrijden. Op de voorlopige lijst stonden er nog een paar met 2 paarden en we stonden na elkaar dus heb er niet over gemaild, kam dan toch niet anders. Nu blijkt dat er na mij nog 3 ofzo zijn met maar 1 paard. Jammer.... had net wat tijd gescheeld. Maar goed, het zal wel goedkomen.
Tenminste.... als vos het doet. Stomme beest had een mini sneetje op z'n achterbeen bij z'n knie. Kreupel. Hoop dat het komt dat het wat dik is, kan me niet voorstellen dat het vandaag erger is. Al vraag ik me al af hoe kreupel hij liep. Zus het over een wond en misschien hechten en kreupel. Ik noem het een klein sneetje. :')

moniek21
Berichten: 4612
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-18 09:02

Hahaha ja zo heeft iedereen zn eigen interpretatie op een sneetje .. ik ben weleens gebeld over een jaarling die ik toen had .. moest met spoed komen want hij liep op 2 ! Benen , ik dacht gelijk dat is einde verhaal .. kom ik daar had hij waarschijnlijk een hoefzweer .. gewoon netjes op 3 benen :') met de hoefsmid overleg gehad en die geweest , met een week was het over ..
ik hoop dat hij vandaag weer de oude is en jullie lekker kunnen gaan crossen +:)+

Ik had ook nog even stress gisteren naja 2 x eigenlijk
Ik kreeg gister mail dat de wedstrijd die ik volgende week zou rijden afgelast was wegens te weinig animo .. kak dat betekende dat ik met spoed een ander moest zoeken om aan mn selectie procedure te voldoen . Ik een ander gezocht , zie ik later dat hij op gras verreden werdt .. afgezegd gelijk en bellen met een ander .. Jeey op zand maar vol .. kon op de reservelijst .. ja daar heb ik niks aan ik wil zekerheid het is namelijk mn enige kans nog .. nog 1 gebeld .. jahoor wij hebben nog plek en op zand *\o/* wat een geluk .. nu dikke punten proberen te rijden _/-\o_

Gisteren nog een tussenpersoon op bezoek gehad voor een buitenlandse klant , had hij zn ijzer eraf eergisteren gelukkig gister ochtend de smid geweest . Hij liep voor geen meter want hij had een aantal dagen rust gehad , maar ze vonden hem evengoed leuk en ze komen 4 juni met die klant +:)+