Wie kent mijn merrie Celesta (Dayano x Calypso)?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

celine_l

Wie kent mijn merrie Celesta (Dayano x Calypso)?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-14 13:22

ik ben net nieuw op bokt, dus heb geen idee hoe dit allemaal werkt, maar ik heb een vraag. (als dit bij het verkeerde topic is, sorry)

Ik heb sinds vorig jaar februari een Dayano merrie, haar naam is Celesta en haar moeders vader is Calypso. We hebben haar gekocht bij een handelaar, wat inhoud dat we bijna geen informatie hebben. Maar nu begin ik eigenlijk toch wel nieuwsgierig te worden.

Celesta is een bruine merrie met zwarte manen en staart, ze heeft 4 witten hoogoplopende witte voeten (alleen linksvoor aan de buitenkant niet tot over de koot), en zwarte vlekjes op de kroonranden van alle 4 benen. ze heeft een beetje ruitvormige kol, en een wit streepje op de plek waar de neusriem zit. Ze is een goudeerlijke en erg werkwillige merrie. (volgens de handelaar was ze opgeleid tot L niveau)

Mijn vraag is: wie kent deze merrie van vroeger en kan me meer informatie over haar geven?
(ik post nog wel een keer een foto, maar dat kan niet met mijn telefoon)

Bedankt!

celine_l

Re: Wie kent mijn merrie Celesta (Dayano x Calypso)?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-14 23:53

of zou iemand die in de KWPN database kan kijken haar op kunnen zoeken misschien?

Yvet_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 22:49

Hallo,

Ik heb haar even nagetrokken voor je in de database van het KWPN, maar daar staat eigenlijk niets noemenswaardigs in.

Haar hoogst genoteerde sportresultaat is L2. Ze heeft geen nakomelingen, ze is nooit naar keuringen o.i.d. geweest.

Haar moederlijn bestaat deels uit springpaarden, deels dressuur.

Meer kan ik je helaas niet aan helpen. Succes

celine_l

Re: Wie kent mijn merrie Celesta (Dayano x Calypso)?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-14 00:38

@Yvet_90 bedankt! had ook niet verwacht dat ze hele belangrijke dingen ofzo had gedaan hoor, daar niet van, maar is toch leuk om wat meer te weten :)