Ik heb onlangs een tijdje terug mijn merrie Nekina gekocht. Ze heeft 8 veulens gehad en ik was benieuwd of er hier op bokt misschien wat van zit toevallig?..
Een link niet, want je moet lid zijn om in de database te kunnen. En ik merk nu dat ik de regels ook niet meer in 1x gekopieerd krijg. En afzonderlijk helaas ook niet meer... Het zit goed dichtgetimmerd. Ik kan je wel wat printscreens sturen als je me je mailadres even in een pbtje stuurt.
noukie175
Geplaatst: 14-11-14 16:51
Wat leuk! Mijn merrie is een dochter van de jouwe. Butterfly uit het rijtje nakomelingen.
loulou
Geplaatst: 17-11-14 14:19
ik ben tot dit jaar eigenaar geweest van butterfly, nu staat ze bij anouk (zie hierboven )
Wat leuk, de mama van Davina op bokt!!! Ik ben dus de eigenaar van Davina een nakomeling van Special D. Davina heeft afgelopen jaar een geweldig veulen gehad die ik helaas heb moeten laten inslapen ivm een gebroken been. Nu is ze weer drachtig en verwachten we in juli weer een kleintje van Charmeur. Davina heeft veel van dr mama weg, zeker ook het hoofd. Leuk om te zien! Wise guy liep destijds grand prix in Polen en daarna is hij naar Italië verhuisd. Ik weet eigenlijk niet of hij nog actief is in de sport. Ik zal binnenkort wel weer eens gaan google-en. Fotos van Davina en Janina kan je terugvinden in mijn profiel. Als ik vd week achter mijn pc zit zal ik hier ook wel wat plaatsen.
Mitxa
Geplaatst: 28-11-14 11:59
Deze foto heb ik ooit op internet gevonden, Davina hier als veulen en ik vermoed dat Nekina rechts aan het grazen is.
Ik heb de fokker toen nog gemaild met de vraag of hij misschien nog meer foto's had maar zijn harde schijf was helaas gecrashed.
Ik heb Nekina een aantal jaar terug al een keer ergens op een verkoopsite zien staan die foto's heb ik volgens mij nog wel ergens op een harde schijf staan. Ik weet niet of jij het leuk vindt om die te hebben? Anders wil ik binnenkort wel eens gaan zoeken.