Mijn merrie is er inmiddels mee geinsemineerd, helaas volgde daarna een koliek operatie (slag in de darm) waar ze wonderwel heel erg goed van hersteld dus we hopen dat alles toch is blijven zitten.....dat is nog even afwachten. Ik heb hem gebruikt op mijn merrie van San Remo x Glendale (ja idd teruggefokt op Glendale)
Ik heb even zitten zoeken naar informatie over de hengst Toto Jr. maar op de website die eerder genoemd is kan ik geen informatie meer vinden. Weet iemand wat het dekgeld is van deze hengst?
Anoeska27
Geplaatst: 25-12-14 21:50
Mastronels schreef:
Ik heb even zitten zoeken naar informatie over de hengst Toto Jr. maar op de website die eerder genoemd is kan ik geen informatie meer vinden. Weet iemand wat het dekgeld is van deze hengst?
Hij is beschikbaar via Holstud, dus je kunt hun het beste een berichtje sturen.
In 2014 was het dekgeld 1000,00 euro excl., een mooi bedrag voor een 3 jarige. Ik heb er zelf een merrie van drachtig, is eind mei aan telling.
Anoeska27
Geplaatst: 12-01-15 15:13
renee_navaro schreef:
ik verwacht dat het dekgeld wel omhoog zal gaan in 2015
Ben je niet in de war met Governer? Die is zo ontzettend veel gebruikt dat ik daarvan wel verwacht dat het dekgeld omhoog gaat. Maar van Toto jr heb ik die verwachting totaal niet, dat liep niet bepaald storm wat dekkingen betreft.