Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xSlvna schreef:Jawel hoor, als het geen 'goede hengst' was...
Ik zou kijken of beide aangehouden kunnen worden, eventueel de merrie goedkoper stallen. Ik zou het niet zien zitten om zonder rijpaard te staan, maar het veulen wegdoen...
sandra8 schreef:Het was gewoon interesse omdat ik jouw wel een tegen ben gekomen op nrps keuringen. In 2011 heeft je paard volgens mij ook op de nationale het keur predikaat behaald. Mijne werd toen ster.
Volgens mij ben je al een tijd op zoek naar een geschikte ruiter voor je paard. Mede daarom zou ik voor het veulen gaan, geen zorgen om een bijrijder![]()
Met het veulen kan je weer lekker opnieuw beginnen waar volgens mij je hart ligt.
ponyparadijs schreef:sallansval hahaha dat is zeker zo dat ik dan geen bestellingen hoef te doen. Daar heb je gelijk in.
Maar deze merrie is de eerste die er naar 'luistert' dit is al de 2de keer namelijk dat ze 'luistert'
Anoeska27 schreef:Ik zou sowieso niet beslissen voor het veulen een maand of 3 is. Ik kan me voorstellen dat je nu hartstikke verliefd bent, maar na een maand of 3 kun je er vaak wat nuchterder naar kijken. Als je dan nog denkt dat het veulen een verbetering is ten opzichte van de moeder dan zou ik persoonlijk voor het veulen kiezen.