Hallo, Ik ben op zoek naar Rianne Keur Ster omdat ik de ouders zoek van het paard van mijn opa. Op google en horsetelex vind ik niks over dit paard. Ik heb wel best veel informatie over het paard: Naam: Rianne (keur ster) Stamboeknummer: 98.05495 Ras: kwpn Geboortejaar: 1998 Kleur:zwart Vader: Manno Moeder: Mariska
Het paard wat nu van mijn opa is is in 2008 geboren, en is sinds eind 2009 bij ons. Dit paard heeft een Engels paspoort wat wij redelijk apart vinden aangezien haar moeder toen ze geboren werd bij een Nederlandse eigenaar was. Eventueel kan ik via pb een foto van de gehele afstamming sturen. Als iemand mij aan haar moeder zou kunnen helpen zou ik dat erg fijn vinden. En wie heeft er ook een paard met deze moeder? Alvast bedankt! Groetjes Joys
Inderdaad zou KWPN je als het goed wel verder kunnen helpen. Anders proberen om contact te leggen met de vorige eigenaren? Misschien weten zij er wat meer van.
We weten de vorige eigenaar van Daisy (mijn opa's paard) niet helaas.. Ze komt van een handelaar als magere jaarling en er staat verder niks over eigenaren in haar paspoort Een mail naar KWPN sturen kan ik proberen, bedankt!
Toevallig heb in net manno Mariska opgezocht. Mijn merrie viola heeft nl precies de zelfde afstammeling. Heb je foto's van haar? Ik ben benieuwd of ze op mekaar lijken. Vi is alleen een stukje jonger uit 2002 Groetjes cherine
Joysieee
Geplaatst door de TopicStarter: 29-03-14 08:16
Natuurlijk heb ik foto's! Op het moment even geen betere foto's door een nieuwe computer, binnenkort heb ik een aansluiting voor de oude harde schijf, dus dan kan ik wel wat loopfoto's etc naar jou sturen