Nakomelingen Axceen Camillo???

Moderators: SayaJones, Apple, Coby, petraaken, A_nouk, C_arola, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

LoveCharm

Nakomelingen Axceen Camillo???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-11-13 18:15

Hoi

Ik heb een new forest ruin van 20 die een zoon is van de new forest hengst Axceen Camillo. Ik was benieuwd of er meer bokkers zijn met nakomelingen van axceen camillo. :)

Charm: New Forest ruin, 22 , v Axceen Camillo
Gangster: Trakehner x Anglo-arabier, 6 jaar, v Gribaldi, B+10 dressuur

Nicole288

Re: Nakomelingen Axceen Camillo???

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 18:23

Dit gaat over een New Forest hengst en dan heb je de meeste kans op antwoorden op het New Forest subforum.

In het geval van deze hengst, is daar al een topic voor: [NF] pony met als vader axceen camillo

Dat is de reden dat ik jouw topic niet kan verplaatsen daar naartoe. Ik plaats hier dan ook een slotje op.
Jij kunt je vraag plaatsen in het topic van de link hierboven. Je mag de rode letters over 'oud topic' in dit geval negeren en gewoon posten, dit soort centrale nakomelingentopics mag je ook als ze al langer stil liggen, gewoon weer omhoog halen.

Succes! :)

Geboren 2018: Newton (Elton x Nina) 5 mrt / Nuance (Secret x Iza) 29 mrt / ? - hengst (Iconic x Elvera) 26 mei
Drachtig voor 2019: Purdy x Flynn (ET) 17 dgn (26-5)
Met mod vakantie :)

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten