Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Knert schreef:Vjestagirl schreef:Als je weet wie de ouders zijn dan bel je toch met de fokker?
Of je meld hier verdorie wie de ouders zijn, zodat mensen weten over welke paarden jij informatie wil?
pardon?... dat gevloek even achter wegen laten aub. Het is een dynamisch forum waar je ook wat kunt vragen. toch?
Vjestagirl schreef:Het is toch absurd dat je vraagt om informatie over de ouders, waarbij je alleen de naam van je eigen paard geeft, als je de namen van de ouders gewoon weet?
Je geeft een miniem stukje informatie, waarvan mensen maar nét jouw paard moeten kennen én moeten weten wie de ouders zijn voordat ze je kunnen helpen, terwijl je het zo veel simpeler kunt maken door gewoon te vertellen wie de ouders zijn!
En Knert: als je dit al vloeken vindt, brace yourself!
Linseybeauty schreef:Ff dat je het weet ik ben ook pas 13 dus ik kan niet zo hele duidelijke antwoorden geven
. Dat je 13 bent wil niet zeggen dat je dom bent, of niet in staat om duidelijke antwoorden te geven. Ook 13 jarigen zijn gewoon slim en kunnen ook gewoon even nadenken voordat ze iets onsamenhangends posten
. Linseybeauty schreef:Uff dat begrijp ik maar ja als je daar over gaat zeuren
.Linseybeauty schreef:Hallo ik zou graag meer informatie over de familie van mijn paard willen hebben.
De vader heet Armbro Pompei en zijn moeder heet Dahhaam. Mocht je foto's hebben, of informatie, reageer dan alsjeblieft?
Mijn paard heet Toulouroudumonde en is een franse draver. Z'n familie bestaat uit hele goede dravers, alleen die van mij is afgekeurd. Ik zoek vooral foto's maar leuke info mag ook alvast bedankt x