nakomelingen van pretendent

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

shadow33

nakomelingen van pretendent

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-13 16:58

heeft iemand een nakomeling van Pretendent?
Dit is al een wat oudere hengst, dus het kan zijn dat de nakomelingen ook al rond de 20 zijn.
Ik rijd namelijk op een KWPN, waarvan de moeder (een dochter van pretendent) erg schrikkerig is.
Het paard waar ik op rijd is een dochter van united, maar toch schrikt zij ook overal van. Ook al is het paard waar ik op rijd een kleindochter van pretendent, toch heb ik het gevoel dat het schrikkerige daar vandaag komt.
Daarom vroeg ik me af of anderen hier ook last van hebben bij nakomelingen van pretendent.

uxgranta

Re: nakomelingen van pretendent

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 21:16

Heb ook een kleindochter van Pretendent. Het is een behoorlijk dominante, sensibele merrie en inderdaad heel schrikachtig. Onder het zadel heeft ze het altijd heel goed gedaan, maar je moest haar wel in haar waarde laten. Ze staat helaas alweer enkele jaren op non actief door een blessure en wordt ingezet voor de fokkerij. Ook haar nakomelingen zijn sensibel en schrikachtig, maar als je ze eenmaal voor je gewonnen heb dan gaan ze voor je door het vuur. De vader van de merrie is overigens de hengst Amsterdam.