Kaletha (kwpn) stermerrie v burgraaf?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

hoofvision

Kaletha (kwpn) stermerrie v burgraaf?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-13 13:39

Wie heeft er foto's van Kaletha een stermerrie kwpn geb. 12 feb 1992 (en de moeder van mijn paard) zij is zelf van burggraaf x celetha. Er is niets te vinden op het net. ben benieuwd daar mijn paard helemaaaal niet op zn vader lijkt (is Guidam van Quidam de revel)

of misschien heeft iemand ook een zoon of dochter van haar?

gr cindy

Ashley5760

Re: Kaletha (kwpn) stermerrie v burgraaf?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 21:42

Kun je de fokker niet vinden via de stamboekpapieren. De merrie heeft in 2011 namelijk nog een veulen gebracht.

hoofvision

Re: Kaletha (kwpn) stermerrie v burgraaf?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-13 08:48

ik zal eens kijken, wie weet levert dat idd wat op!

hoofvision

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-13 03:04

heb de fokker inmiddels gesproken, nog geen reactie op mn vraag om foto's. wel info mbt mijn paard verkregen. helaas blijkt kaletha te zijn overleden inmiddels.

was leuk om te horen dat mijn paard zeker het karakter geerfd heeft van zijn moeder: volgens de fokker een paard uit duizenden ontzettend goedaardig en lief/rustig

zahir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 15:09

Ik ben geen trouwe bezoeker van Bokt en las je vraag nu pas. Mijn vader, nog steeds actief fokker, heeft Celetha, en dus ook Kaletha gefokt. Nog steeds heeft hij zo'n 25 paarden uit dezelfde merrielijn, beginnend vanaf Taletha (Minstreel). De combinatie Burggraaf x Celetha (v. Pericles) leverde meerdere goede sportpaarden op. Uit Celetha hebben we nu nog een laatste Verdi-merrie. Met Kaletha hebben we zelf niet gefokt.
Mvg. Anske Pepping - Renting