Nakomelingen van Wittinger VDL

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

myxlea

Nakomelingen van Wittinger VDL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-12 12:37

Hoihoi,

Ik was benieuwd of er nog meer mensen zijn met een nakomeling van Wittinger VDL. Ik vond een topic erover wat kwam uit 2008, maar ben benieuwd
of er op dit moment ook nog mensen zijn die hun wittinger onder het zadel hebben en hoe hun karakter is.

Ik heb op dit moment een 3,5 jarige Wittinger VDL x Saluut die ik nu een jaar in mijn bezit heb en 2 maanden onder het zadel. Ontzettend lief in zijn karakter
een echte knuffel en heeft totaal geen kwaad in de zin. Onder het zadel is zijn galop echt zijn beste gang.

http://i185.photobucket.com/albums/x42/ ... 4ef6fb.jpg

Afbeelding

Ben natuurlijk benieuwd hoe ze zijn in de omgang/onder het zadel en foto's :))

Groetjes,
[***]

Ils_K

Re: Nakomelingen van Wittinger VDL

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 13:11

Ik heb dit jaar een wittinger x landgraf klaar gemaakt voor de keuring. Een 4 jarige merrie. Fijn paard erg nuchter, goed springen. Op stal en omgang super braaf, vind alles prima.
Ze is nu onder het zadel, braaf maar wakker, en ontzettend vlug. Wel erg dapper en niet snel bang. Foto staat wel in me profiel.

Zusje van deze merrie heeft de fokker ook nog, heel ander type, is brutaler. Die komt volgend jaar waarschijnlijk onder het zadel. Afgelopen jaar wel mee bezig geweest en pakt het ook allemaal braaf op.