Ik heb sinds kort een 7 jarige Tuschinski ruin. Ik ben heel benieuwd naar andere Tuschinski nakomelingen en met name het karakter. Ook ben ik geinteresseerd in informatie over Tuschinski zelf!
He je al in het Tus-topic gekeken? Ze lijken echt allemaal op elkaar .
Maar nu wil ik ook wel foto's van die van jou zien.
Utixo
Geplaatst: 07-09-12 15:31
Ik heb een 7 jarige Tuschinski X 00Seven merrie. Is aan de hand ontzettend lief en is een super moeder, heeft momenteel een Swarovski veulen aan de voet. Onder de man is het echter een hypergevoelige,neurotische, flexibele draak.
Die van mij is heel erg makkelijk in de omgang, en braaf aan de hand, maar met rijden is hij heel onzeker en gevoelig. Dat is met wedstrijden wel lastig want dan houdt hij zijn aandacht bij alles behalve bij mij. In het topic kun je ook veel teruglezen over de karakters van allemaal.
Hij doet overigens ondanks zijn onzekerheid wel alles, ik kan zonder problemen overal met hem naartoe en hij zal nooit staken of zo. Hij schrikt alleen soms heel erg van kleine dingen .
Gaaf die fotos vd clinic. En alex heeft precies hetzelfde! Kan ook vanuit het niets ontploffen! Hij bokt nooit ofzo maar kan ineens recht omhoog afgaan en dan lig ik er dus meestal naast... Vaak maar 1 sprong en staat hij gewoon stil naast me te wachten tot we weer verder gaan.