Hoi, ik heb zelf een hele leuke ruin van likoto xx. Nou zou ik graag eens wat meer info en misschien een foto van hem willen vinden. Via bokt en google valt er niet veel te vinden. Dus ik probeer het even op deze manier.
Oh oke, daar ben ik inderdaad niet bekent mee. Gaat mij om karakter, niet om het ras. Vind het leuk om wat info over de vader te hebben maar kan nou niet echt zeggen dat ik verstand van dit soort dingen heb. En ik verwacht ook niet echt een renpaard in dit stamboek. Maar het zal wel met veredelen te maken hebben, en dat is goed gelukt.
Whitney83
Geplaatst: 15-09-12 21:47
Engelse en Arabisch volbloed worden in der daad voor het veredelen gebruikt. Vaak heb je ook Trakehner of Oldenburger voor dressuur of Holsteiner en KWPN voor springen. Als de merrie een Hanoveraan is en de hengst toegelaten voor het hanoveraanse stamboek, word het veulen een Hannoveraan. Dus dat zijn de achtergronden maar het belangrijkste is dat je een paard hebt wat bij je past
plientjedres
Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-12 22:20
Oh dat is best interessant als je het zo bekijkt. We passen zeker bij elkaar en daar gaat. Het absoluut om