geschiedenis van je paard

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

lovejoris

geschiedenis van je paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-12 19:39

Hallo,

Ik weetniet of dit toppic goed staat..
maar ik vraag me af of iemand weet hoe je de geschiedenis van je paard kunt achterhalen?
Want ik heb mijn paar al bijna 3 jaar. Maar weet eigenlijk niks over zijn verleden...

Mvg. Florien

Donkerblauw

Re: geschiedenis van je paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 19:40

Informeren bij de vorige eigenaar, of even in contact proberen te komen met de fokker (de naam van die persoon staat vaak in het paspoort van het paard).

Succes! :)

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 23:05

Ben ook erg benieuwd naar mijn paards verleden. Grootsts gedeelte weet ik, maar ik kan nergens zijn fokker vinden.
Staat wel in het paspoort, maar paard is 24.
Bestaat er een soort databank oid met alle contactgegevens van elke fokker in Nederland? :o

Ts: je kunt in je paspoort zien door welke dierenarts je paard altijd geënt is. Misschien dat diegene het nog voor je op kunt zoeken wie ooit de eigenaar was.
Overigens heb ik een grote manege in de buurt van Dordrecht (hij is altijd geënt in Dordrecht) gemaild met de vraag of iemand daar mijn paard had gekend. Paard bleek daar even te hebben gestaan, dus zo in contact gekomen met degene die Harry 12 jaar heeft gehad.