ik heb nog geen topic voorbij zien komen van deze recent ggk kwpn hengst! ik ben erg benieuwd of er mensen zijn die overwegen hem te gebruiken en op wat voor merrie(s).
Ik begin volgend jaar rond eind maart. Met denk ik Eye Catcher.
Grappig, je had Waika al bij Metall, en ik die van mij ook, en nu deze weer....ze hebben blijkbaar hetzelfde nodig. Qua bloedvoering lijkt het ook nog wel een klein beetje (Waika is toch de Houston -Belisar-Saros xx, Raomi is Rajko x Erato= Saros xx)
ja haha! Rhodium staat ook nog opt lijstje zou ook mooi passen.. En meer maat! Maar eye catchter zou ik ook een mooie macht kunnen zijn! Ik heb nog even tijd om te denken.. Ga hem nog een keer bekijken op het station..
Staat de hengst zelf bij Brouwer???? Dat is hier zo ongeveer om de hoek. Geweldig, ondanks gedonder met registratie van de dekking van Metall, heb ik wel heel veel vertrouwen in het drachten krijgen van de merrie met de jongens van Brouwer. Die weten wel hoe het moet.
1.67-68m vind ik anders een mooie maat hoor leuke merrie
Valencia2002
Geplaatst: 27-08-12 18:45
Ik kom even binnen vallen...Brouwer heeft er al 2 drachtig gekregen bij ons...vandaag proberen we eenmalig Eye Catcher op een Stravinsky-merrie, die best bloederig is.
dat is idd laat.. wij hebben niet bij hem gedekt maar bij rhodium! merrie 2 pogingen gedaan maar niet gepakt nu wachten tot maart en dan gaan we weer proberen wat voor hengst dan weet ik nog niet
Klopt, is ook laat, maar was een gok op t laatste moment. Eigenlijk was hun nieuwe hengst Bodyguard de bedoeling, maar die vrouw was gisteren niet bereikbaar o.i.d. en hij loopt nu in de sport, dus eenmalig uitgeweken naar Eye Catcher:)
Veulen zou niet weg gaan, dus niet heel erg dat t zo laat is. Eerst maar eens zien of ze uberhaupt drachtig is en of de dracht goed blijft gaan.
Zorro_
Geplaatst: 16-11-12 10:47
Ik twijfel er over om deze hengst te gebruiken op mijn Indorado x Glennridge merrie!
Ik heb deze hengst pas aan het werk gezien en was erg onder de indruk van zijn kwaliteit, karakter en uitstraling. Ben benieuwd wat voor nakomelingen er volgend jaar komen.
Hier een grote Havidoff die volgend jaar weer naar de hengst mag. Deze EyeCatcher lijkt me zeker interessant. Ik hoop dat hij dekseizoen 2013 nog bij Brouwer blijft staan.