ervaringen met nakomelingen van Sandro Hit en Donnerhall

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

VanillaIce

ervaringen met nakomelingen van Sandro Hit en Donnerhall

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-12 19:10

Iemand ervaringen met nakomelingen van Sandro hall (v is Sandro hit dus van hem mag ook zeker) of van Donnerhall??
Graag vooral hoe ze zijn in het werk. Mijn jong paard heeft als vader Sandro hall en als grootvader langs de andere kant Donnerhall. Heb ook met zijn moeder gereden en ken een merrie die van Sandro Hit komt en zijn geen gemakkelijke paarden :)

Albert

Re: ervaringen met nakomelingen van Sandro Hit en Donnerhall

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 19:14

Wij hebben een Sorento x Gribaldi x Donnerschlag merrie en dat is niet een paard waar je iedereen zomaar mee weg laat rijden.
Het is een bloedmooi dier en ze kan echt super lopen maar ze heeft wel een karaktertje.

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 19:15

In mijn profiel is ook een nakomeling van sandro hit :) Liep prima.. wel wat heet zo nu en dan. En liet zich niet kennen, maarja.. prima paard :)

Suzanne_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 19:20

Mijn ruin is van Donnerschlag v. Donnerhall. Erg plichtsbewust paard met veel vermogen, wel tikje dominant, maar al bij al echt een super karakter. Ik heb het idee dat donnerschlag en donnerhall meestal erg fijne, meewerkende karakters fokken.