Kent iemand de fokker G.J. Verberne?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

LH1993

Kent iemand de fokker G.J. Verberne?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-12 15:24

Hallo allemaal,

Ik heb een super paardje, Mindira (Mindy) genaamd, voormalig paard van bokker Kylyco.
Nu vond ik laatst op internet dat Mindy's moeder en oma in het zelfde jaar (1994) gedekt zijn door de hengst Dillenburg. Hier kwam dus mijn Mindy uit, en Mindira II. Ook de oma van Mindy's moeder is dat jaar gedekt, door Piloot, hier kwam Mindira III uit, van haar vond ik terug op de FEI site dat ze in Italië wedstrijden loopt. Ik ben er achter gekomen dat mijn Mindy en Mindira II bij de fokker G.J. Verberne vandaan komen. Kent toevallig iemand hem/haar? Ik kan nergens een woonplaats vinden, ik zal straks nog even zoeken of ik meer informatie kan vinden. Maar ik ben wel erg nieuwsgierig naar de andere Mindy's!

Ps. Mindira II is in eigendom van G. van der Velden. Iemand die hem/haar kent?
Of weet iemand hoe ik verdere informatie kan vinden??

Alvast bedankt!

Peterina

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 15:20

Zou je misschien de namen en afstamming van de moeders kunnen geven, misschien in link?
Maakt het wat makkelijke om iets terug te vinden.
Volgens paardenfokken zijn Mindy's oma EN over-grootmoeder niet door Piloot gedekt maar door Polydox en ze heetten respectievelijk Nindira (I) en Nindira II.

Fokker bij KWPN wordt vermeld als J.G. Verberne uit Sommeren.