de veulentjes van EUSEBIO

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

xannemiekjuh

de veulentjes van EUSEBIO

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-11 18:18

haai,

mijn vorige paard had een vader genaamd eusebio,
hij was wel erg bekend ik wil wel weten welke paarden er nog meer van deze hengst afstammen ;)

graag als het kan een foto :P mijn foto is profiel foto

Peterina

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 13:06

Ketaki

Re: de veulentjes van EUSEBIO

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 22:12

bokker katja heeft de hengst geloof ik nog gereden.

stuur haar eens een pb

marloesxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 16:26

hee mijn paard is ook een veulen van Eusebio :)

foto :

Afbeelding

wanneer was je vorige paard geboren dan? Paola is geboren in 1997 :)

xannemiekjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-12 08:57

marloesxx schreef:
hee mijn paard is ook een veulen van Eusebio :)

foto :

Afbeelding

wanneer was je vorige paard geboren dan? Paola is geboren in 1997 :)

pff die van mijn werd anders dit jaar 21 maar is helaas vorig jaar overleden door iets chronish in zijn achter been ;(

marloesxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 16:23

Citaat:
pff die van mijn werd anders dit jaar 21 maar is helaas vorig jaar overleden door iets chronish in zijn achter been ;(

ah wat zielig! ;( hoe kwam dat dan ?

xannemiekjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-12 21:15

marloesxx schreef:
Citaat:

ah wat zielig! ;( hoe kwam dat dan ?

Ik heb eigenlijk geen idee,
ik kreeg hem al van iemand die in de sport wou rijden. hier was hij niet meer voor geschikt door een ongeval ofzoo?
ze zouden hem anders naar de slager brengen.. me vader vond het zo'n lief beest dat hij hem maar had gekocht( was gratis :P )
ik kon er nog makkelijk een jaar recreatief meerrijden, in de winter werd ie stijf en naa het rollen hinkelde hij nog maar op 3 benen. paar maanden rust, pijnstillers ect. het hielp nog steeds niet! dierenarts erweer bij,
die zei dat het binnenin de heup zijn hele pezen waren verkeerd gergoeid en nu ontzettende pijn leed. dus moesten we hem helaas na een jaartje al laten inslapen ;(

marloesxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 22:56

Citaat:
ik kreeg hem al van iemand die in de sport wou rijden. hier was hij niet meer voor geschikt door een ongeval ofzoo?
ze zouden hem anders naar de slager brengen.. me vader vond het zo'n lief beest dat hij hem maar had gekocht( was gratis :P )
ik kon er nog makkelijk een jaar recreatief meerrijden, in de winter werd ie stijf en naa het rollen hinkelde hij nog maar op 3 benen. paar maanden rust, pijnstillers ect. het hielp nog steeds niet! dierenarts erweer bij,
die zei dat het binnenin de heup zijn hele pezen waren verkeerd gergoeid en nu ontzettende pijn leed. dus moesten we hem helaas na een jaartje al laten inslapen ;(

ahh das zielig ;(! wanneer was dat dan? maar is raar ja dat ze helemaal verkeerd gegroeid waren :/

xannemiekjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-12 12:10

marloesxx schreef:
Citaat:

ahh das zielig ;(! wanneer was dat dan? maar is raar ja dat ze helemaal verkeerd gegroeid waren :/

Vorig jaar mei, werd ie ingeslapen. Nu ik goed naar het paspoort kijk zie ik dat iets in 2005 is aangevraagd terwijl hij. In 1992 is geboren. Egt vaag

marloesxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 13:20

Citaat:
Vorig jaar mei, werd ie ingeslapen. Nu ik goed naar het paspoort kijk zie ik dat iets in 2005 is aangevraagd terwijl hij. In 1992 is geboren. Egt vaag

wat raar! dus gewoon vervalst paspoort ofzo ?

xannemiekjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-12 20:44

marloesxx schreef:
Citaat:

wat raar! dus gewoon vervalst paspoort ofzo ?

ik zou het niet weten, de inëntingen kloppen volgens het paspoort wel, en de keurings raporten die ik er bij kreeg klopten ook gewoon majaa.. het was een lief beest en mis hem nog steeds erg!! Firts horse you know..

marloesxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 19:41

Citaat:
ik zou het niet weten, de inëntingen kloppen volgens het paspoort wel, en de keurings raporten die ik er bij kreeg klopten ook gewoon majaa.. het was een lief beest en mis hem nog steeds erg!! Firts horse you know..

ahh ja dat snap ik! ja dat is altijd moeilijk ;( heb je al een ander paard dan oid?

xannemiekjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-12 17:35

marloesxx schreef:
Citaat:

ahh ja dat snap ik! ja dat is altijd moeilijk ;( heb je al een ander paard dan oid?

Nee we zijn nu druk aan het zoeken voor een nieuw paardje! /3

marloesxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-12 12:10

Citaat:

okee succes dan met zoeken! je vind vast een toppaardje /3 !

xannemiekjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-12 14:59

marloesxx schreef:
Citaat:

okee succes dan met zoeken! je vind vast een toppaardje /3 !

Dankjewell!! dat hoop ik ook *\o/*

Lindor92

Re: de veulentjes van EUSEBIO

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-12 19:01

agerrits hier op bokt heeft een samber x eusebio is een ster gekeurd hengst bij barock pinto stamboek.
dit jaar worden de eerste veulens van hem verwacht