Wie heeft er een Samba Hit II x Jazz

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

flugeltje

Wie heeft er een Samba Hit II x Jazz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-11 17:45

Wie heeft er nog meer een Samba Hit II X Jazz

Mijn paard is Beaumonde, een 5 jarige Samba X Jazz van 1.78m groot.
Werkelijk een kanjer van een dier en ontzettend werkwillig.

Ketaki

Re: Wie heeft er een Samba Hit II x Jazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 20:34

flugeltje

Re: Wie heeft er een Samba Hit II x Jazz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-11 08:31

Dat had ik gezien ja, maar dat zijn directe nakomelingen van Jazz en niet van Samba Hit II

Tilmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-11 08:41

Hi, hi, gedurfde combinatie... Zowel samba hit II als jazz geven complexe paarden. Maar die van jou is goed gelukt dus?

flugeltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-11 08:55

Tilmar schreef:
Hi, hi, gedurfde combinatie... Zowel samba hit II als jazz geven complexe paarden. Maar die van jou is goed gelukt dus?

Samba hit complexe paarden ?? Dat is nieuw voor mij :D
Ik kan niks anders zeggen dan dat ik een toppaard onder mijn kont heb, zeeeeeeeeeeeeeeer lief van karakter, super werkwillig, heel makkelijk in de omgang en super prestaties. Wat wil je nog meer... Ooooh ja... hij is nog erg knap ook <3

Afbeelding

Tilmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-11 09:03

Knap zeker!
Ach, het is maar net wat je tegenkomt en ik had dat idee van Samba Hit II.. Over Jazz zijn we het wel eens?
Maar ik kan me voorstellen dat als het karakter goed is dat je dan een heel knap en getalententeerd sportpaard hebt.
Zelf heb ik een Discovery x Flemmingh, over Flemmingh zijn ook verschillende meningen.

flugeltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-11 09:07

Tilmar schreef:
Knap zeker!
Ach, het is maar net wat je tegenkomt en ik had dat idee van Samba Hit II.. Over Jazz zijn we het wel eens?
Maar ik kan me voorstellen dat als het karakter goed is dat je dan een heel knap en getalententeerd sportpaard hebt.
Zelf heb ik een Discovery x Flemmingh, over Flemmingh zijn ook verschillende meningen.

Ik heb idd even in je profiel gespiekt, leuk paard :j . Mijn zus heeft ook een Flemming gehad en ik ken er nog meer, vaak zit daar een super fijn karakter in. Het nadeel is alleen dat ze vaak wat slap van achter zijn.