Om voor 2 bovenstaande merries een prestatiepredikaat aan te vragen, heb ik nog een aantal nakomelingen nodig.
Voor beide merries komen we helaas 1 punt te kort.
Wie kan mij helpen (zoeken op internet, boeken, kennissen oid) met het vinden van de nakomelingen van:
Anita (Ritta-stam, merrielijn 15, fokfamilie 98) Uppercut xx X Farn. Moeder van Anita is Marieka.
We hebben voor haar 4 punten bij elkaar (Paletto 2 en Winnethou Reuvekamps 2). Bij KWPN al geïnformeerd. Fakkel was M+2 en Smaragd Z+1. Dit zijn dus te weinig punten... Wie kan mij verder helpen om de laatste nakomeling te vinden die minimaal M+5 is of Z+2? Er zijn ook nakomelingen naar Duitsland gegaan, maar we hebben geen idee hoe we die kunnen traceren. Iemand tips, suggesties of zelf een nakomeling?
Arnita (merrielijn 128, fokfamilie 404) Nimmerdor x Erdball xx. Moeder van Arnita is Tornita. Ook voor Arnita hebben we 4 punten bij elkaar (Garnita 2 en Reuvekamps Westerstorm 2). Hier hebben we nog een goedgekeurde hengst van gevonden: Hollywood (bernstein x nimmerdor). Deze is volgens horsetelex internationaal springen. Ik heb hier alleen bevestiging van nodig van de Duitse Sportbond (FN). Maar misschien dat jullie ook nog suggesties hebben wat betreft andere nakomelingen?
Ik hoop echt dat er iemand is die mij verder kan helpen, zodat deze merries toch nog hun prestatiepredikaat kunnen krijgen. Heeft iemand ervaring met deze manier van uitzoeken? Heeft iemand daarin nog tips, suggesties waar en hoe ik eventueel verder kan zoeken? Dan hoor ik dat graag!
Alvast bedankt!