Nakomelingen van Dreamboy

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
moniek21
Berichten: 4619
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Nakomelingen van Dreamboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 18:47

Haydn is weer thuis *\o/* hij liep daar zo de trailer op <3 ... Alleen heeft hij toe hij erin stond wel een klein roesje gekregen , toen we er bijna waren was deze uitgewerkt en dit liet hij ook duidelijk weten }:0 te schrapen en als we stil stonden stond hij ook stil :+ houdt zeker niet zo van rijden .....maar hij staat dus weer lekker thuis , nog even 3 dagen apart van de groep en dan dinsdag er weer bij :j . Z'n been was ook weer helemaal dun gelukkig .

dries

Berichten: 610
Geregistreerd: 13-06-04

Re: Nakomelingen van Dreamboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 23:26

Oh super fijn voor haydn en ben blij dat het weer goed met hem gaat!

moniek21
Berichten: 4619
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Nakomelingen van Dreamboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-14 08:57

Dank je Dries , het is toch altijd even een stress moment zulke dingen....

dries

Berichten: 610
Geregistreerd: 13-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-14 10:27

Just a dream doet lekker gek:

Helabitha

Berichten: 354
Geregistreerd: 18-09-12
Woonplaats: haarlem

Re: Nakomelingen van Dreamboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-14 12:18

Ach wat zijn dat toch heerlijke filmpjes om te zien. Groeit goed, prachtig veulen!

dries

Berichten: 610
Geregistreerd: 13-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-14 12:32

Helabitha schreef:
Ach wat zijn dat toch heerlijke filmpjes om te zien. Groeit goed, prachtig veulen!


dank je!!

Hij groeit echt heel goed en is echt zo'n lekker ding.
echt zo aanhankelijk en lekker knuffelbeest.
ook heel makkelijk, geeft al netjes zijn voetjes, halster geen enkel probleem loopt netjes aan touwtje mee, vind het heerlijk om geborsteld te worden en mag hem overal op zijn lichaam aanraken. Voetjes vd week ook al een keer afgespoten vond hij ook geen enkel probleem.
ben helemaal in love gaat ook nooit meer weg <3

moniek21
Berichten: 4619
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Nakomelingen van Dreamboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-14 21:02

Geweldig Dries !! Hij vermaakt zich prima in z'n eentje haha , dat steigeren hihi net of hij vliegen aan het vangen is _O- je hebt gelijk lekker houden die knapperd :j

moniek21
Berichten: 4619
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Nakomelingen van Dreamboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-14 18:25

Vanmorgen weer bij Haydn wezen kijken, alles zag er super uit ... Heb hem lekker even ingespoten met antivlieg en wortels gevoerd haha daar doet hij alles voor :D

dries

Berichten: 610
Geregistreerd: 13-06-04

Re: Nakomelingen van Dreamboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-14 22:28

Fijn dat het goed met hem gaat.
spuit mijn kleine vent ook al in worden gek vd dazen en vliegen.
heb je vanavond weer lekker afgespoten, vind hij nog wel een beetje spannend maar is wel super braaf en naast mama die het heerlijk vind is het uiteindelijk toch stiekem best lekker met dit warme weer.

moniek21
Berichten: 4619
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Nakomelingen van Dreamboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-14 08:02

Dat is zeker lekker voor ze Dries dat je ze afspuit, met Haydn gaat dat helaas nog niet, dat is wel jammer je wil zo graag iets doen voor ze zodat ze afkoelen..... Het blijft voorlopig even bij inspuiten ;)

moniek21
Berichten: 4619
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Nakomelingen van Dreamboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-14 11:10

Whoehoe Dream Boy naar Verden *\o/*

KellyDV

Berichten: 1123
Geregistreerd: 04-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-14 14:38


moniek21
Berichten: 4619
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Nakomelingen van Dreamboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-14 18:20

Wouw gave foto's , vandaag weer even bij Haydn geweest....hij is boos op me :+ wil wel een wortel eten maar geen halster om :') morgen maar weer even proberen , ander zaterdag einde van de dag, ga eerst bij de pavo cup kijken in de midden Beemster :9 heb er zin in ;)

moniek21
Berichten: 4619
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Nakomelingen van Dreamboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 12:54

Whoehoe *\o/* Haydn z'n liefde voor wortels is toch groter dan z'n angst voor het halster :D het heeft 45 min geduurd maar uiteindelijk een keer of 20 het halster om kunnen doen *\%/* helemaal blij ....morgen komt namelijk de hoefsmid en die wilde ik liever niet afbellen , als het niet gelukt was vandaag had ik het wel gedaan maar ben blij dat het niet hoeft _/-\o_ En het mooiste was hij kwam toen ik wegging nog in een drafje achter me aan <3

moniek21
Berichten: 4619
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Nakomelingen van Dreamboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 18:20

Nog even Haydn spam ;) met wortel EN halster *\o/*

Afbeelding

dries

Berichten: 610
Geregistreerd: 13-06-04

Re: Nakomelingen van Dreamboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 18:26

Haha leuk !!
Gaat nu dus weer goed het halster om doen. Als hij maar omgekocht wordt haha

moniek21
Berichten: 4619
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Nakomelingen van Dreamboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 20:29

Hij begint er weer vertrouwen in te krijgen :D heb hem verteld dat er niet nog meer af gaat :(:)

PaulineVis
Berichten: 11
Geregistreerd: 23-05-13
Woonplaats: Westbeemster

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 22:16

Wat een leuke berichtjes weer allemaal! Ik ben helaas niet zo'n hele trouwe forum bijhoudster.. maar ik vind het super leuk om te lezen hoe het met de andere veulens en nakomelingen gaat!
Mijn paardjes staan in de Beemster. Maar helaas had ik geen tijd om naar de keuring en de Pavo cup in Middenbeemster te gaan afgelopen zaterdag moniek21! Ik hoorde dat er wel een veulen was van Dreamboy. Heb jij nog wat gezien?
En in de IDS stond een foto van Just a dream, het zwarte hengstveulen. Is dat die van jou Dries? Kan bijna niet anders natuurlijk :P het is echt een knapperd zeg! Heel zuinig op zijn!
Mijn Intense is nu 14 maanden. Ik merkte laatst alleen dat ze rechtsvoor een hakkeltje heeft in dr draf.
Het viel mij al eerder op dat ze veel galoppeert en steeds maar een paar passen draaft.
Ik maak me best wel zorgen. Ik laat van de week nog even iemand met meer verstand er naar kijken en dan maar richting Slootdorp voor foto's :(
Ze is toen ze 8 maanden was hard met haar knie op de straat voor haar box gevallen, wie weet heeft het daar mee te maken.
Gelukkig is Haydn weer goed opgeknapt moniek21! Het is toch best spannend zo'n castratie.
Hieronder nog wat foto's van Intense en haar schimmelmoedertje.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

moniek21
Berichten: 4619
Geregistreerd: 18-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 07:49

Heey daar zijn weer foto's van Intense ;) wat ziet ze er goed uit en wat is ze groot +:)+ wat vervelend dat ze niet helemaal goed loopt, idd ik zou ook even een fotootje laten maken .
Ik heb eigenlijk alleen de pavocup gezien :o daar konden we mooi zitten hihi..( ben 16 wk zwanger en krijg last van m'n bekken ....nu al :( ) volgens mij van dat veulen kampioen , kan ook niet anders met zo'n vader :D

Waar staan ze in de Beemster ? Haydn gaat volgend jaar maart naar de Hertenhof :)

dries

Berichten: 610
Geregistreerd: 13-06-04

Re: Nakomelingen van Dreamboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 16:46

Hoi paulinevis
Die just a dream hengst is niet die van mij. Ik ben er niet mee naar de keuring geweest. Ben veel te bang dat iemand hem te leuk vind en er teveel voor bied en wil hem liever niet kwijt :P mijn merrie is ook niet zo makkelijk te laden en heb zelf ook geen verstand van keuringen.
Ik dacht wel heel orgineel te zijn met mijn naam maar zijn er al 2 met dezelfde naam kampioen geworden op de keuring :( een hengst en een merrie.
Wel leuk om zo meer dreamboy nakomelingen te volgen.
Hoop dat mijn knappert ook mooi uitgroeid maar al is het niet blijft het mijn kanjer. Het is zo'n geweldig beest <3

PaulineVis
Berichten: 11
Geregistreerd: 23-05-13
Woonplaats: Westbeemster

Re: Nakomelingen van Dreamboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 20:04

Hoi Dries en Moniek21!
Mijn paarden staan thuis op de boerderij van mijn ouders. We hebben voor de rest geen andere paarden staan en ook geen bak dus dat is soms erg lastig. Gelukkig hebben we het trailerladen snel aangeleerd zodat we naar de rijbak van de vereniging kunnen. Het Hertenhof is een hele goeie stal met leuke meiden dus goed gekozen Moniek21! Ik heb zelf les gehad van Renate Langeberg. Echt top.

Ik vind Just a dream een super leuke naam Dries! Maakt niet uit dat er meer zijn, jouwe is net zo knap als die kampioensveulens! Ik zat zelf toen te twijfelen aan: I have a dream. Maar vond dat net even te overdreven hihi. Ik vind het ook wel heel leuk om te lezen dat bijna iedereen de veulens zelf aanhoudt voor de sport. En niet verkopen voor een banketstaaf handelsprijsje!

Aankomende zaterdag is het concours hippique van Middenbeemster. Jarenlang meegedaan, nu helaas heen als voorlezer en aanmoediger. De Z klasses en ZZ-licht zijn in de ochtend. De kür is rond de middag. Erg leuk om te gaan kijken! En je kan dan gewoon lekker op het terras zitten met je buikje Moniek21 ;)

PaulineVis
Berichten: 11
Geregistreerd: 23-05-13
Woonplaats: Westbeemster

Re: Nakomelingen van Dreamboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 20:05

banketstaaf had belachelijk moeten zijn hahaha stomme computer

moniek21
Berichten: 4619
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Nakomelingen van Dreamboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 20:57

Dat is wel heel fijn dat je lekker bij de vereniging kunt rijden Pauline mooie accomodatie daar,
Misschien kom ik zaterdag wel even kijken ...even kijken wie er moet starten hihi, ik denk ook dat Renate goed aansluit bij mijn rijden en ik een heel fijne juf aan haar ga hebben ;)

dries

Berichten: 610
Geregistreerd: 13-06-04

Re: Nakomelingen van Dreamboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 09:53

Ben ook erg blij met mijn knappert vooral omdat hij ook zo ontzettend lief en makkelijk is.
I heave a dream was ook mooi geweest maar ibtense vind ik ook mooi en iets makkelijk inderdaad.
Noem die van mij ook vaak dreamer (nou ja eigenlijk vaker knappert of moppie :D ) vind het nu al erg dat hij straks weg moet maar is beter voor hem om lekker te kunnen spelen met leeftijdsgenootjes. Werk sinds vd week ook op de stal waar hij komt te staan en is vlakbij gelukkig dus als ik wil kan ik hem elke dag zien. Maar is toch anders. Gelukkig kan ik zeker nog 2 maanden van hem genieten en knuffelen en samen met zijn moeder. Lijkt me wel verschikkelijk het afspeen moment als mijn beide schatjes over stuur zijn en niet weet wat hun overkomt. Gelukkig duurt het nog even ;)

moniek21
Berichten: 4619
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Nakomelingen van Dreamboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 11:16

Gewoon rustig aan laten wennen Dries , steeds iets langer uit mekaar....en niet zoals de fokker van Haydn gedaan heeft , de dag dat ik hem kwam halen afspenen :( , het komt allemaal goed, en wat fijn dat je op de stal werkt waar hij komt te staan :) kun je idd hem lekker in de gaten houden