Ik zag laatst op de site van Brinkman, dat Sjoerd daar ook langs is geweest voor een zeer spectaculaire fotoshoot. Vond dat toch ook wel erg gaaf die foto's.
Tja, die foto van jou Smeetjoew zijn ook heel stoer!!
Ik heb hem een tijdje geleden nog eens thuis opgezocht.
pittig_ding
Geplaatst: 03-02-12 19:54
Zijn er mensen doe DB in den Bosch hebben gezien? Hij schijnt zich daar toch wel te hebben misdragen. Vraag me af of z'n karakter wel degelijk zo goed is? Heeft mij wel weer aan het twijfelen gezet, of ik hem zal gebruiken, helaas.
najaaa zeg.. Ik heb hem gezien in de ring en daar heeft hij zich echt geweldig laten zien. Hij vond iets aan de VIP kant eng, maar dat was het ook wel.
Ik weet niet of hij iets op het voorterrein heeft gedaan??
Er was een paard losgebroken en daar schrok hij van, hij is dus een keer omhoog gekomen idd. Maar damn zeg, we hebben het hier wel over een bijna 4 jarige hengst. In de ring gedroeg hij zich echt goed, als het echt zo'n rotzak was had hij daar ook wat gedaan. Overigens heb ik hem ook thuis gezien en hij is echt braaf!
essiesilly
Geplaatst: 04-02-12 20:14
ik heb hem ook op het voorterrein gezien, hij schrok ergens van en kwam een keer omhoog, herstelde meteen. een super fijn beest, meewerkend, braaf! geen brulaap. echt super. het is en blijft wel een jong beest he mensen (word in juli pas 4!).. niet meteen van die gekke conclusies trekken "ik heb gehoord..." :S ook ik heb hem thuis gezien, vrachtwagens met aanhangers scheuren langs, komen tegen de takken aan, eenden vliegen op uit de sloot etc hij kijkt er niet van op of om! heerlijk beest
pittig ding waarom ga je zelf niet kijken ipv andere mensen voor jou de keuze laten maken"?... maar goed ik gebruik hem absoluut wel
Ben heel erg benieuwd naar zijn eerste veulens! Wij zitten ook aan hem te denken voor onze merrie Ik kan nergens vinden hoe hoog zijn dekgeld is (misschien lees ik ergens overheen..). Weet iemand dat?
augurk
Geplaatst: 13-02-12 12:33
Silly99 schreef:
Ben heel erg benieuwd naar zijn eerste veulens! Wij zitten ook aan hem te denken voor onze merrie Ik kan nergens vinden hoe hoog zijn dekgeld is (misschien lees ik ergens overheen..). Weet iemand dat?