wie heeft er een vagebond de la pomme/ vigo?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Exponent

wie heeft er een vagebond de la pomme/ vigo?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-11 10:37

nu , allereerst hoop ik dat het hier niet verkeerd staat... :D

Mijn vraag was dus wie van jullie bokkers er een paardje had van vagebond de la pomme ( v. vigo d'arsouilles).
hij is een goedgekeurde sbs hengst onder Joris de Brabander...
Eigenaars van een Vigo mogen uiteraard ook reageren ;)

Ik stel de vraag omdat ik op het punt sta een vagebond veulen te kopen , het veulen op zich
is (nu nog O:) ) een hengstje en erg lief , maar wil toch wat meer kakakteristieke eigenschappen weten
en eventuele andere dingen :D Want het is tenslotte toch een hele stap om even een jaarling in huis te halen...

:evaw:

petraaken

Re: wie heeft er een vagebond de la pomme/ vigo?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 10:56

F-AM --> FB

drvanroy65

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-11 14:54

Ik heb een prachtige vagebond de la pomme van nu één jaar oud.Enorme galop en braaf karakter en zeker voldoende gabarit. Maar wat verwacht je anders ook van een nazaat van Quidam en Furioso.

Exponent

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-11 18:07

heb je er toevallig een foto van? Altijd leuk ! Hij beweegt ook echt fantastisch , echt prachtig om hem door de wei te zien lopen !

drvanroy65

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 15:59

Nog geen foto helaas maar ik zal er één nemen.De mijn is een Vagabond uit een Darco merrie, ruim zwaar maar heel mooi, een handzaam karakter en de kleur van Vagabond zelf. Nu als jaarling dik een meter 55 en vooral zijn afdruk in de galop valt op. Krachtig zonder ooit paniekerig te worden. Echt de cool van Nabab ( en Vigo overigens) en met de souplesse van For Pleasure, een mens zou er bijna lyrisch van worden.

Exponent

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-11 17:07

Leuk !! De "mijne" is nog lang zo groot niet , haalt juist de 1.40 denkik... Hij heeft helemaal het vigo uiterlijk en echt een mooi hoofdje.. Is overigens echt zo braaf en cool in nieuwe situaties, helemaal mijn ding! Heb hem deze week eens zien lopen, en bij zijn stap alleen al was ik al verkocht!
Ik ga proberen er morgen ook een foto van te nemen ...