Ik zou mee willen doen, ben uiteraard in het bezit van een Jazz
MelissaLOVES
Geplaatst: 19-05-11 14:50
Ik heb ook een Jazz paard. Eigenlijk San remo x Jazz maar hij is vreselijk lieff! Alleen jammer genoeg moet hij weg .. Vind echt klote. Hij is niet goed in zn koppie want ik heb de fokker gebeld en die zei dat en hij kan opeens steigeren en zo dat hij omvalt..
Het lijkt me wel leuk, maar ik ws heb ik hem dan niet meer..
Telstar2000
Geplaatst: 19-05-11 14:54
Das grappig, ik heb een Jazz x San Remo. Hij is alleen nog maar twee jaar oud, dus een clinic rijden zit er niet in
Heb een prestige x jazz dus niet jazz als pappa maar als sommigen gokken zeggen ze wel vaak jazz dus het is er wel duidelijk vanaf te zien! Zo'n dagje lijkt mij ook wel leuk!
Bedankt voor het linkje Ik heb een United x Jazz maar van United zie je maar weinig terug. Jazz overheerst overduidelijk. Ik heb ook wel intresse maar het is wel de opa en niet de vader. Weet niet of dat erg is? En als de kosten niet té hoog worden uiteraard
annutjuuh
Geplaatst: 19-05-11 17:19
Ik heb ook een Jazz, 2 jarige merrie. Jazz x Alasca. Erg leuk dier!!
Heeey, ik heb een 4 jarige merrie van Jazz x Haarlem. Ze was in het begin moeilijk, maar ze begint nu steeds makkelijker te worden. Kijkerigheid valt erg mee voor een Jazz.
Kun je een jaar wachten, dan is mijn Jazz x Krack c 3 jaar en kan ik meedoen. Over het karakter tot nu toe kan ik alleen maar positief zijn. Het is een super fijne merrie. Ik heb haar thuis gehouden zodat zij veel in de handen komt. Zij staat op de poetsplaats kan haar gewoon afspuiten. Nog nooit een stap verkeerd gezet.
Bedankt voor je link Saskia! Ik heb ook geen directe Jazz maar een Rousseau x Jazz. Ik vind het een leuk idee en heb zeker intresse als niet directe Jazzjes ook mee mogen en het niet al te kostbaar wordt!
Ik denk dat het ook leuker is als er rechtstreekse nakomelingen zijn van Jazz. Sorry voor de mensen die ik dan fout gelinked hebt, etc.
Er zijn inderdaad ook meerdere topics maar iedere keer kakken ze in. Dus onze taak om er leven in de brouwerij te houden.
kiwiwitje
Geplaatst: 20-05-11 10:06
Ik heb een Jazz X Iglesias op stal staan deze gebruiken we alleen voor de fok en heeft bij ons M dressuur gelopen. ze heeft nu een veulen van Rubiquil ernaast lopen
Misschien is het leuk als we allemaal zichzelf voorstellen + foto van hun Jazz
kiwiwitje
Geplaatst: 20-05-11 11:01
ik heb haar informatie even rechtstreeks van de site gehaald:
Afstamming:
JAZZ x IGLESIAS
Geslacht:Merrie
Geboortejaar:1999 Hoogte:1.70mtr Kleur:Zwart Training:M (Sport L2) Opmerkingen: So Jazz is NIET te koop.
Paard met veel talent, veel uitstraling en zeer veel aanleg voor verzameling. So Jazz fokt groot, geeft haar aanleg voor verzameling door aan haar nakomeling en is de moeder van GC Chopin's Well Done (Gribaldi x Jazz).
Op 3 jarige leeftijd behaalde So Jazz de hoogste punten van de 112 merries voor het 'ster' predikaat in Vrouwenpolder en ze heeft momenteel het 'voorlopig keur' predikaat.
So Jazz is als 3 jarige klinisch en rontgenologisch goedgekeurd.
Ik ben Marion en ik heb een 11 jarige Jazz x Wellington x Voltaire x Plesman genaamd Timojazzdorijke (Tim). Timmetje is 1.82 m en we starten momenteel in het Z1!
Ik ken Tim al vanaf z'n 2e jaar en heb hem om 3,5 jarige leeftijd gekocht.
Als 3 jarige heb ik hem zadelmak gemaakt, op zijn 4e is hij een jaartje met rust gegaan omdat hij gigantisch aan het groeien was. Vanaf zijn 8e zijn we serieus aan het werk gegaan.